Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ok? Inte samma sak för det.Hade jag velat ha uncaged så hade jag köpt dessa:
Fanns också inne!
Whaaaaat?! Vilken storlek?Adidas EQT CNY (Chinese New Year), Year of the Rooster
Snyggt förpackade, roligt koncept, men såg tyvärr ut som båtar på mina fötter. Lika bra, skorna kostar 2500 kr!
Kommer säkert att reas ut i ett senare skede, för de verkar inte så värst poppis
44.Whaaaaat?! Vilken storlek?
Hade jag velat ha uncaged så hade jag köpt dessa:
Fanns också inne!
Matchande strumpor
Lanvin är jävligt bra.
Kär i dessa!
Jag med. Jag som brukar ha som regel att inte ha vita skor på krogen.Var på krogen igår
Haha du festade hårdare än migJag med. Jag som brukar ha som regel att inte ha vita skor på krogen.
Sist ut från spybar strax efter 5 började kröka vid 15.Haha du festade hårdare än mig
Utan uppdatering i bakfylletråden?!Sist ut från spybar strax efter 5 började kröka vid 15.
Blir bakfull kanske en gång per år max. Idag var inte en sån dag trots bara fyra timmars sömn. Svettas ut allt när jag sover och mår prima så fort jag vaknat till liv men nog med OT från mig nu.Utan uppdatering i bakfylletråden?!
Fyyyyfan min OCD-sida med inriktning Ordnung und Perfektion får sig en brutal chock av att se det där. Hur blev de efter en liten tvätt? Kan tänka mig att det där materialet är svårtvättat?Jag med. Jag som brukar ha som regel att inte ha vita skor på krogen.
Inte tvättat än så återstår att se.Fyyyyfan min OCD-sida med inriktning Ordnung und Perfektion får sig en brutal chock av att se det där. Hur blev de efter en liten tvätt? Kan tänka mig att det där materialet är svårtvättat?
Tja allting är ju relativt men en snabb googling visar att dom ligger på runt en femhundring nya för tillfället:Finns det något värde i ett par Boston Super i kanonskick? Kan inget om sneakers och det verkar finnas stor expertis här
Tja allting är ju relativt men en snabb googling visar att dom ligger på runt en femhundring nya för tillfället:
https://feetfirst.se/adidas-boston-super-svarta-294406
Han menade nog att dom såldes nyligen för 500kr, vilket betyder att det inte finns några pengar i skorna, tyvärr...Fast där fanns dom ju inte?
Nej jag vet men ville länka till en sida på svenska, bara därför. Fanns på andra sidor med för 500kr. Tänkte bara så du får ett ungefärligt riktpris.Fast där fanns dom ju inte?
Snyggaste hittills imo, ska försöka få tag i ett par men går väl lika bra som det gått med dem andra släppen.. dvs ingen lyckaNya Yeezys släpps 11/2, vad tycker folket om dessa? Helt ok i mitt tycke, ska nog själv försöka knippa ett par
Tycker de ser bra ut. Hoppas också jag lyckade klippa ett par (ingen lycka hitils)Nya Yeezys släpps 11/2, vad tycker folket om dessa? Helt ok i mitt tycke, ska nog själv försöka knippa ett par