• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Helt stört, uppdaterade frenetiskt runt 10, klickade in storleken jag ville ha precis när den släpptes och ändå så hann jag inte. Fy fan vad surt det känns, jävla skit.

Ska ge Iniki runnern en chans. Klickade hem en blå i 44 och en röd i 43. Så skönt att Adidas har 100 dagars öppet köp :)

KS är skit, i alla fall för min privatekonomi.
Trots snöslask måste jag börja kolla in sommardojor redan nu.
Jag behöver dock tips från er proffs, jag fattar inte riktigt.
Om man kolla på Ultraboost uncaged så har de jag hittar på google en "strumpa" eller mudd mot foten. Ser asbra ut, men de med "cage" är lite snyggare i modellen tycker jag, har dock inte "strumpgrej". Heter "strumpgrejen" något, så man kan speca sina sökningar?

KS är skit, i alla fall för min privatekonomi.
Trots snöslask måste jag börja kolla in sommardojor redan nu.
Jag behöver dock tips från er proffs, jag fattar inte riktigt.
Om man kolla på Ultraboost uncaged så har de jag hittar på google en "strumpa" eller mudd mot foten. Ser asbra ut, men de med "cage" är lite snyggare i modellen tycker jag, har dock inte "strumpgrej". Heter "strumpgrejen" något, så man kan speca sina sökningar?
Just när det gäller Ultraboost så heter strumpmodellen Ultraboost uncaged, fulare om du frågar mig. Vissa tycker uncaged är skönare, smaksak eller för att den sitter mer som en strumpa, bra fråga. Föredrar vanliga ub framför uncaged.

Guuuuuuuuu vad jag är trött på 'limiterade' sneakers.

Jag som tyckte det var skoj förr.

...mest bara bitter för att jag fortfarande inte lyckats fått tag på varken UB's eller NMD's jag velat ha. Tripple black skulle suttit fint men jag orkar inte med kraschande sidor mer.

Kunde inte hålla mig. Varit sugen länge!
IMG_9568.JPG

Just när det gäller Ultraboost så heter strumpmodellen Ultraboost uncaged, fulare om du frågar mig. Vissa tycker uncaged är skönare, smaksak eller för att den sitter mer som en strumpa, bra fråga. Föredrar vanliga ub framför uncaged.
Ja, det är ungefär så där jag förstått det.

Med andra ord är det uncaged som gäller om man ska ha "mudd", punkt?

Fortfarande bitter på yeezy zebra, enda anledning att jag aldrig fick dom var att safari inte var uppdaterad på länge vilket ledde till att BankID sidan ej fungera, märkte jag nu när ett annat köp skulle genomföras:(

Tillbaka
Topp