Haha, lugn nu.Nä, det är mycket bättre med extremt överprisade hovercraft-sneakers som frontas av en av världens douchigaste personer. Jag saknar verkligen en tummenupp-smiley, hade varit perfekt nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, lugn nu.Nä, det är mycket bättre med extremt överprisade hovercraft-sneakers som frontas av en av världens douchigaste personer. Jag saknar verkligen en tummenupp-smiley, hade varit perfekt nu.
damn bruhNä, det är mycket bättre med extremt överprisade hovercraft-sneakers som frontas av en av världens douchigaste personer. Jag saknar verkligen en tummenupp-smiley, hade varit perfekt nu.
Haha, lugn nu.
damn bruh
Tycker att de är helt ok, men det pratades om att de är svåra att få tag på. Letar man så går det att få för retail.Är lugn som en finbunke. Dessutom supernöjd med mina ohypade nya sneakers
närå, smaken är ju som baken så det är coolJag får nog göra en smiley-edit i mitt första inlägg. Det var med en sarkastisk men kärleksfull roasting-ton det skulle läsas och inte som en krigshandling
Försökte på Cali men gav upp rätt fort, ska ge SNS en chansNågon som fick tag i Triple black UB?
För mig var det snarare en crashFörsökte på Cali men gav upp rätt fort, ska ge SNS en chans
http://www.sneakersnstuff.com/sv/product/27542/adidas-ultraboost
Helt stört, uppdaterade frenetiskt runt 10, klickade in storleken jag ville ha precis när den släpptes och ändå så hann jag inte. Fy fan vad surt det känns, jävla skit.
Schysst! Har 42 2/3 så det är väl 9? Klickade hem 42 så ska prova dem, annars skickar jag väl tillbaka dem om ingen här vill ha. Men får prova!Vilken storlek har du? Tänkte om jag inte kommer överens med mina 9 1/2 så kan jag ha dig i tankarna.
Samma för mig, menade att jag gav upp när sidan dog andra gångenFör mig var det snarare en crash
Returer är inget dom direkt prioriterar har jag märkt.Returnerade ett par skor till Cali 3:e februari....idag kom pengarna tillbaka på kontot. Mindre imponerande även med den hanteringen.
Kniper gärna 9.5US om det var tripple blackVilken storlek har du? Tänkte om jag inte kommer överens med mina 9 1/2 så kan jag ha dig i tankarna.
Kniper gärna 9.5US om det var tripple black
Ah okey!Sorry, det är Iniki...
Just när det gäller Ultraboost så heter strumpmodellen Ultraboost uncaged, fulare om du frågar mig. Vissa tycker uncaged är skönare, smaksak eller för att den sitter mer som en strumpa, bra fråga. Föredrar vanliga ub framför uncaged.KS är skit, i alla fall för min privatekonomi.
Trots snöslask måste jag börja kolla in sommardojor redan nu.
Jag behöver dock tips från er proffs, jag fattar inte riktigt.
Om man kolla på Ultraboost uncaged så har de jag hittar på google en "strumpa" eller mudd mot foten. Ser asbra ut, men de med "cage" är lite snyggare i modellen tycker jag, har dock inte "strumpgrej". Heter "strumpgrejen" något, så man kan speca sina sökningar?
Mm.. SnS - Fuck off!Guuuuuuuuu vad jag är trött på 'limiterade' sneakers.
Jag som tyckte det var skoj förr.
...mest bara bitter för att jag fortfarande inte lyckats fått tag på varken UB's eller NMD's jag velat ha. Tripple black skulle suttit fint men jag orkar inte med kraschande sidor mer.
Ja, det är ungefär så där jag förstått det.Just när det gäller Ultraboost så heter strumpmodellen Ultraboost uncaged, fulare om du frågar mig. Vissa tycker uncaged är skönare, smaksak eller för att den sitter mer som en strumpa, bra fråga. Föredrar vanliga ub framför uncaged.
+1Mm.. SnS - Fuck off!
Ja eller NMD i primeknitJa, det är ungefär så där jag förstått det.
Med andra ord är det uncaged som gäller om man ska ha "mudd", punkt?
SNS - Skräpsida