Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du får ju W på allt Vem är din insider?W här också, så glad
Näh. Satt ju tre timmar på Bredsen när ADS släppte och kollade på film när de släpptes på Cali.Du får ju W på allt Vem är din insider?
Grattis!
W här också, så glad
Kom in 10.04, hjärtat bara dunkadehaha ovanligt att du fick ett par
Kom in 10.04, hjärtat bara dunkade
Blev förvånad att man inte behövde köra captcha. Vet att de som kom in senare behövde det.Haha samma hära hade inte ens kortet brevid....streesssss
Gz! Bra att du fick ett par iaf som faktiskt använder skorna..Blev förvånad att man inte behövde köra captcha. Vet att de som kom in senare behövde det.
Bra dag idag!
Mm, såg en reseller som fick treGz! Bra att du fick ett par iaf som faktiskt använder skorna..
Mm, såg en reseller som fick tre
Var hittade du dessa? Galet fina. Är sugen.Klippte de här i butik igår. Kusinen hittade de nya nmd också i butik
Tack! På HarrodsVar hittade du dessa? Galet fina. Är sugen.
Fick oxå ett par zebra. haha första gången. Men sjukt när man väl kommer in så måste man kämpa för sen strl och klicka in en massa jävla bilder på att du inte är en robot. Så får man göra typ 30gånger tills man kanske får sin strl.
Har ni fått bekräftelse på att de skickats ännu?W här också, så glad
Har ni fått bekräftelse på att de skickats ännu?
Beställde Triple Black Nmd samma dag, dock under natten och de har skickats.
Men inte hört något om mina Yeezy ännu...
Då var det inte bara jag dåNix inte hört ngt alls
Jodå, fick mail idag om att de är skickade. Verkar lite random.Har ni fått bekräftelse på att de skickats ännu?
Beställde Triple Black Nmd samma dag, dock under natten och de har skickats.
Men inte hört något om mina Yeezy ännu...
Hmm, hoppas det dyker upp något hos mig under morgondagenJodå, fick mail idag om att de är skickade. Verkar lite random.
Hmm, hoppas det dyker upp något hos mig under morgondagen
Fick även jag ett mail vid 22 tiden Life's goodFick ett mail nu att dem är påväg
Mm, helsvarta hade suttit fint.UB 3.0 triple black release imorrn samt restock på Trace cargo för dom som är intresserade
Bekväma. Men sen jag såg denna så kan jag inte hjälpa att jag börjar garva så fort jag ser ett par.Men vad är grejen med de där Yeezy? Fula som stryk och alla jag har sett på ser ut som något sorts landstingsfinasierat hjälpmedel för låghalta. Kan någon förklara hajpen?