• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Harley

Omega
Bekväma. Men sen jag såg denna så kan jag inte hjälpa att jag börjar garva så fort jag ser ett par.
IMG_3911.JPG
:p:D
 

filthywatch

Cartier
Orkar inte hålla mig vaken inför releasen på Adidas Iniki Runner så jag undrar om det finns nån här som skulle kunna klicka hem ett par navy i storleken us9,5 / uk 9 / eu 43 1/3 , isåfall kan du dra ett pm till mig. Skickar ett läderband som tack för hjälpen!
adidas.jpg
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Snyggt. zebra bokat hem ser jag :) . . vart hitta du lådorna?
Vart hittade du såna lådor? Fanns det fler storlekar? Skulle vilja ha något liknande till mina kepsar sen, blir så jäkla dammiga när dom är framme.
Bara en storlek. Kör 44.5 på mina Yeezys. Får nog plats med det mesta.
Köpta från en kille som hänger i olika Sneaker grupper på Facebook. 299 kr styck kostar dem. Bra kvalité! Gjorda av plexiglas.
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Åh jag bara måste måste måste få tag på ett par grå Iniki, fan väntat i två månader nu. Håller tummarna för Adidas release. :nailbiting:
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Åh jag bara måste måste måste få tag på ett par grå Iniki, fan väntat i två månader nu. Håller tummarna för Adidas release. :nailbiting:

Hoppas du lyckas. Det var tur att jag hade lite tålamod igår för när jag väl kom in på sidan vid 00.25 så fanns alla storlekar kvar. Dessutom så tog det inte slut på en gång för efter att jag klickat hem de grå och slutfört köpet bestämde jag mig för ett par blå också. Då var hon nära 00.30 men inte heller då var en enda storlek slut.
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Hoppas du lyckas. Det var tur att jag hade lite tålamod igår för när jag väl kom in på sidan vid 00.25 så fanns alla storlekar kvar. Dessutom så tog det inte slut på en gång för efter att jag klickat hem de grå och slutfört köpet bestämde jag mig för ett par blå också. Då var hon nära 00.30 men inte heller då var en enda storlek slut.
Låter lovande! Ska vara på hugget kl 10 för säkerhets skull. Jäkligt snygga. :)
 
Topp