Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mkt bra.Nu är man fattig...
Nu är man fattig...
Vem löptränar på klubben/mitt i natten?
@christian-h m.fl. har jag för mig. Stora i storlekarna.Någon som provat Buttero-sneakers?
Jag har två par och är väldigt nöjd. Med lite pyssel ser mina som nya ut efter en säsong (vita och bruna) - samtidigt som mina Converse CDG är slutkörda.Någon som provat Buttero-sneakers?
Är det de bruna i mocka du har? Jag har nämligen kikat på dessa:Jag har två par och är väldigt nöjd. Med lite pyssel ser mina som nya ut efter en säsong (vita och bruna) - samtidigt som mina Converse CDG är slutkörda.
Stora i storleken. Prova innan!
Det här paret har jag i brunt.Är det de bruna i mocka du har? Jag har nämligen kikat på dessa:
https://www.careofcarl.com/sv/artiklar/buttero-sneaker-brown-suede.html
Har du någon bild på dina? Hur slits de?
Det är trendigt!Vem löptränar på klubben/mitt i natten?
Du måste vara klocksnacks svar på boostgod keep it coming
Någon som coppade till knodden?
Mm. Rolig design, bra material. Lätt att sälja av om man nu skulle vilja sälja av demFrugan kanske, i hemlighet Köper det mesta från MR (nåväl, inte allt såklart men vid släpp brukar det bli något/några plagg). Dessa var ju fräsiga! Brukar ju hålla värdet bra med dessa kläder/gå upp som bara den i pris likt vintage rolex... Men kvalitén är bra med tycker vi även om priserna gått upp senaste åren
I detta väder?
Någon som coppade till knodden?
Värmer upp dom lite baraI detta väder?
Impulsade hem ett par 350 cleats idag haha! Lägger upp en bild på don kommer på posten
Mm. Rolig design, bra material. Lätt att sälja av om man nu skulle vilja sälja av dem
Du lirar inte i linköpingskorpen? Sett att du är därifrån i yay swe