Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mm, missade pandorna, och vill inte betala resellVar inte lika fräsiga som förra enligt damen, kan varna om jäkligt små storlekar på dessa, då förra släpptes fick bytas till annan storlek...
Tyvärr inte! Blir dock lite korpen lir "hemma" i Stockholm
Såg också dessa på Size? nu i helgenBaby Yeezys i Köpenhamn
Det stämmer!Såg också dessa på Size? nu i helgen
Du "ska" köra samma storlek i NMD R1 som i dina NikeÄr fruktansvärt sent ute men är sugen på ett par NMD R1.. har US 9.5 i random nikesko.. vad ska jag köra i Nmd då?
Är det någon som sitter på ett par olive eller beigea i rätt storlek så hojta till
Tack på förhand
Kör US 9 i UB och Iniki och 9,5 i två olika Nikemodeller. Iniki ska sitta identiskt med NMD vad jag hört, så kanske skulle gå ner half a size om jag vore du.Är fruktansvärt sent ute men är sugen på ett par NMD R1.. har US 9.5 i random nikesko.. vad ska jag köra i Nmd då?
Är det någon som sitter på ett par olive eller beigea i rätt storlek så hojta till
Tack på förhand
Köpte ett par nyligen. Men som någon annan skrev så är dem väldigt stora i storleken. Rekommenderar att ta en storlek mindre än vad du brukar ha.Någon som provat Buttero-sneakers?
Alright. Vad tycker du om dem då?Köpte ett par nyligen. Men som någon annan skrev så är dem väldigt stora i storleken. Rekommenderar att ta en storlek mindre än vad du brukar ha.
Gillar dem som fan! Riktigt snygga och bekväma! Ganska dyra dock...Alright. Vad tycker du om dem då?
Någon som prövat dessa och vet hur de är i storlek i förhållande till exempelvis yeezys v2, ub, ub uncaged eller nmd r1?
Var såklart slut när jag var inne i butiken idag och tänkte inte på att jag kunde prövat i annan färg.
Får gå förbi i helgen och pröva med andra ord innan jag beställer hem med andra ord. Tack!G
Gucci är alltid stora i storleken.
Jag får gå ner 1.5 - 2 storlekar mot nike