Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara svarta?Antar att det är ointressant för er hardcoresneakersnissar (som bara ska ha limiterat)men min lokala butik bygger om och har rea på diverse. 850 pix för svarta UB enligt bilden nedan. Självklart kan jag skicka ett par eller två om någon vill ha.
Ber om ursäkt om jag gör bort mig, de kanske är mycket billigare på något annat ställe.
![]()
Yep. Annars hade jag shoppat.Bara svarta?![]()
Allright!Yep. Annars hade jag shoppat.
Antar att det är ointressant för er hardcoresneakersnissar (som bara ska ha limiterat)men min lokala butik bygger om och har rea på diverse. 850 pix för svarta UB enligt bilden nedan. Självklart kan jag skicka ett par eller två om någon vill ha.
Ber om ursäkt om jag gör bort mig, de kanske är mycket billigare på något annat ställe.
![]()
Kollade inte så noga. Såg ut att vara ett gäng par kvar, de som stod framme var 43/45/46 tror jag.Gott om storlekar kvar?
Du menar om dom är TTS eller ej?Någon som prövat dessa och vet hur de är i storlek i förhållande till exempelvis yeezys v2, ub, ub uncaged eller nmd r1?
Var såklart slut när jag var inne i butiken idag och tänkte inte på att jag kunde prövat i annan färg.![]()
Kollade inte så noga. Såg ut att vara ett gäng par kvar, de som stod framme var 43/45/46 tror jag.
Plocka gärna ett par till mig i storlek US 9 1/2 EUR 43 1/3.Antar att det är ointressant för er hardcoresneakersnissar (som bara ska ha limiterat)men min lokala butik bygger om och har rea på diverse. 850 pix för svarta UB enligt bilden nedan. Självklart kan jag skicka ett par eller två om någon vill ha.
![]()
Antar att det är ointressant för er hardcoresneakersnissar (som bara ska ha limiterat)men min lokala butik bygger om och har rea på diverse. 850 pix för svarta UB enligt bilden nedan. Självklart kan jag skicka ett par eller två om någon vill ha.
![]()
![]()
TTS beror väl på vad man jämför med. Tycker att Nike och Adidas ofta är små i storlekarnaDu menar om dom är TTS eller ej?
Dom är stora i storlekarna. Iaf på damsidan. Tjejen testade ett par liknande nyligen och behövde kliva ned iaf en storlek.
Vilken butik?Kollade inte så noga. Såg ut att vara ett gäng par kvar, de som stod framme var 43/45/46 tror jag.
Intersport Hudiksvall.Vilken butik?
Intersport Hudiksvall.
Övriga intresserade: jag tar ett svep på lunchen och kollar läget. Återkommer.
+1 på den @StrindbergSchysst! PMa så swishar jag direkt om du får tag i ett par!![]()
Räkna med mig med @Strindberg+1 på den @Strindberg
UB!
Jeg blev förvånad över hur små de var i storlekarna (för mig iaf).
![]()
Inga till oss med 42-43 i storlek?UB!
Jeg blev förvånad över hur små de var i storlekarna (för mig iaf).
![]()
Tyvärr, alla ni som ej fått pm blev utan. Bara att jaga vidare...Inga till oss med 42-43 i storlek?![]()
Tack för insatsen! Väldigt schysst av dig!Tyvärr, alla ni som ej fått pm blev utan. Bara att jaga vidare...
För intreserade storfotade finns ett par svarta kvar i 46 1/3 och två par blå (@aleks jag hittade en färg) i 46-ish.
Har ju 11,5... Men pengarna måste till annat! Tack ändåTyvärr, alla ni som ej fått pm blev utan. Bara att jaga vidare...
För intreserade storfotade finns ett par svarta kvar i 46 1/3 och två par blå (@aleks jag hittade en färg) i 46-ish.