Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Engelska Herr har ButteroNäe, efter lite sökande så jämförs dem ofta med common projects. Men blir nog ett par buttero, vart köper man dem billigast tro?
Samt finns dem i någon fysisk butik i lund/Malmö? Roliga storlekar har jag läst om
Känns ändå som hyfsat pang för pengen. Kanske är nyckeln att köpa den utan cap toen - som slitits ganska fult.Alright, äger bara ett par Diemme som knappt används så du har nog mer än koll mig på kvalitén.
Budget?Några sneakers ni kan rekommendera nu till vår, sportiga men ändå eleganta, inget flashigt. Har rätt så bred fot dock ...
Outa den som PM:a.Gam-rapport: finns ett par såna här UB ST kvar i 46 2/3. ST är -enligt mig - mer TTS än vanliga UB, aå man ska nog dra typ 45 1/5 i alla fall, om det ska passa.
+1Outa den som PM:a.
Bra sneakers håller länge om man sköter dem bra, har flera par (ej buttero) som jag haft i snart 5 år som fortfarande är fräscha. Sköt dem precis som du gör med dina vanliga finskor så går det nog bra.Men jag är en riktig "finsko" nörd, hur länge håller ett par buttero? De kostar ju en slant, sedan är dem ju av läder så det är väl inte något vidare problem, men sulan? Kan man omsula en sneaker?
Bra sneakers håller länge om man sköter dem bra, har flera par (ej buttero) som jag haft i snart 5 år som fortfarande är fräscha. Sköt dem precis som du gör med dina vanliga finskor så går det nog bra.
Känns ändå som hyfsat pang för pengen. Kanske är nyckeln att köpa den utan cap toen - som slitits ganska fult.
Budget?
Där är väl Axel Arigato bra, om än kanske inte så eleganta.1500 kr max
Där är väl Axel Arigato bra, om än kanske inte så eleganta.
Adidas Tubular a.k.a budget Yeezy
Adidas Tubular a.k.a budget Yeezy
Inte lika bekväma som mina NMD, men inte heller obekväma.Hur är sulan?? Kräsen och gillar boost mkt. Får lätt ont i fötterna
UB 2.0 på bilden?Jag erkänner, jag föll för "hypen". Nyss beställt:
Jaha, ingen aning. Tog bara första bästa Google-bild. Det är med största sannolikhet UB 1.0 jag köpt.UB 2.0 på bilden?
Snarare 3.0Jaha, ingen aning. Tog bara första bästa Google-bild. Det är med största sannolikhet UB 1.0 jag köpt.
Visste inte ens att det fanns olika versioner av denna sko.Snarare 3.0
Men om det nu är 1.0 så får du gärna länka varifrån du köpte
Yes 3.0Visste inte ens att det fanns olika versioner av denna sko.
Köpte från Sportamore, de hade erbjudande om 500 kr rabatt igår.
https://www.sportamore.se/produkt/122904-adidas-ultra-boost-m-svart
Du råkar inte veta hur dessa är i storlek? Jag har läst många storlekstabeller, men blir inte klok på dessa. Mäter jag min fot är den 25 cm. Vissa skriver att dessa är små i storlekarna, andra skriver stora i storlek.
OK! Adidas storlekstabell (på deras hemsida) stämmer inte överens med Sportamores storlekstabell, klart man blir osäker.Yes 3.0
Tycker dom är lite små men beror ju på vad man jämför med
Bra skit, presto är nice.Ett par trevliga nytillskott, hittade båda dessa i Mall of Scandinavia, tyvärr missade jag OG släpper på AM1 men dessa är inte så dumma heller och Presto är en klar favorit
Dem där är najs. Antar att de inte är jättevarma som vinterskor dock?Sugen på dom här.
Trots att jag redan har dessa haha.. Måste ha ju ha en i varje färg.
Fett. Ropelaces? Längd?Tunnelrun imorn, kul att se nya stationen vid Odenplan !