Man måste ju värna KS-andan! Jag tycker för övrigt att den mest verkar finnas i "Specialintresse-trådarna"...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man måste ju värna KS-andan! Jag tycker för övrigt att den mest verkar finnas i "Specialintresse-trådarna"...
Vilket? KS-andan eller dojjorna?Har man missat det helt?
Vilket? KS-andan eller dojjorna?
Fanns stora storlekar i går (de var som sagt små i storlekarna). Jag ska jobba igen i morgon, kan kolla läget.KS-andan finns ju alltid här! Jag citerade fel inlägg och menade dojjorna
Vart får jag tag i dessa i storlek 8?Vilken gillar ni bäst och varför?
Verkar finnas lite överallt!Vart får jag tag i dessa i storlek 8?
Vad heter modellen?Verkar finnas lite överallt!
Ah, EQT Support Ultra PK!Vad heter modellen?
Foot Locker tror jag!
Någon som har koll på var hittar dessa?
Definera roligare.Ingen som har något roligare att visa upp än yeezys, Ultra boosts eller NMD?
ValentinoDefinera roligare.
Om du har något att "roligare" så är det fritt fram att lägga upp. Bara för du tycker Yeezy, Nmd, UB etc är tråkigt betyder inte det att alla tycker detValentino
Balenciaga
Gucci
Givenchy
Raf
Y3
Saint Laurent
Prada
Lanvin
Alexander McQueen
Roligare.
Lite variation.
Överprisade designersneakers alltså.Valentino
Balenciaga
Gucci
Givenchy
Raf
Y3
Saint Laurent
Prada
Lanvin
Alexander McQueen
Roligare.
Lite variation.
Överpris är det absolut, det kan jag ej sticka under stolen med, men detta kan jag tycka gäller för även adidas och Nike då dessa skor ofta är massproducerade i något kinesisk fabrik. Mitt inlägg var inget påhopp till er som gillar nmd. Jag tycker bara att det kan va kul att varva med lite designer prylar ibland. U digg?Överprisade designersneakers alltså.
Visst har några av de märkerna några feta modeller, dyker nog upp fler här så småningom. Personligen blivit rätt mätt av sneakers, för många släpp och för många sidor som haverar.
Absolut. Jag bryr mig inte om nmds heller, men det är bara att posta på och få variation om man nu vill ha det.Överpris är det absolut, det kan jag ej sticka under stolen med, men detta kan jag tycka gäller för även adidas och Nike då dessa skor ofta är massproducerade i något kinesisk fabrik. Mitt inlägg var inget påhopp till er som gillar nmd. Jag tycker bara att det kan va kul att varva med lite designer prylar ibland. U digg?
En sak jag reagerar på i din text: tror du att dem skor du listade är gjorda i små limiterade ex av en italienare/fransos på stora modegata i respektive land?Överpris är det absolut, det kan jag ej sticka under stolen med, men detta kan jag tycka gäller för även adidas och Nike då dessa skor ofta är massproducerade i något kinesisk fabrik. Mitt inlägg var inget påhopp till er som gillar nmd. Jag tycker bara att det kan va kul att varva med lite designer prylar ibland. U digg?
nopeEn sak jag reagerar på i din text: tror du att dem skor du listade är gjorda i små limiterade ex av en italienare/fransos på stora modegata i respektive land?
Giuseppe Zanotti och Versace kan jag bistå medValentino
Balenciaga
Gucci
Givenchy
Raf
Y3
Saint Laurent
Prada
Lanvin
Alexander McQueen
Roligare.
Lite variation.
Sjukt fina. Grattis!Blev ett par Buttero i brun mocka!