• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Någon som är sugen på ett par OG i us9? Släpper för 1,800:-
:)
20170315_162804.jpg

Hoppas att ingen av er har råkat ut för SNS kundservice, för den är verkligen värdelös. Svarar inte på telefon. Om du har tur så svarar de på ditt mail efter ett par dagar.

De skickade tydligen ett par skor till mig för två veckor sedan. Fortfarande inte fått någon avi. Mailar dem om det, om att jag behöver mailet med tracking länken.

Får inget personligt svar. De mailar istället om mailet där det står att paketet är på väg och att tracking mailet kommer i ett annat mail.

Tur att jag tog det på faktura, för nu kunde jag pausa betalningen.
Så värdelösa.

Överprisade designersneakers alltså. :)
Visst har några av de märkerna några feta modeller, dyker nog upp fler här så småningom. Personligen blivit rätt mätt av sneakers, för många släpp och för många sidor som haverar.
Överpris är det absolut, det kan jag ej sticka under stolen med, men detta kan jag tycka gäller för även adidas och Nike då dessa skor ofta är massproducerade i något kinesisk fabrik. Mitt inlägg var inget påhopp till er som gillar nmd. Jag tycker bara att det kan va kul att varva med lite designer prylar ibland. U digg?

Överpris är det absolut, det kan jag ej sticka under stolen med, men detta kan jag tycka gäller för även adidas och Nike då dessa skor ofta är massproducerade i något kinesisk fabrik. Mitt inlägg var inget påhopp till er som gillar nmd. Jag tycker bara att det kan va kul att varva med lite designer prylar ibland. U digg?
Absolut. Jag bryr mig inte om nmds heller, men det är bara att posta på och få variation om man nu vill ha det. :)

En sak jag reagerar på i din text: tror du att dem skor du listade är gjorda i små limiterade ex av en italienare/fransos på stora modegata i respektive land?

Tillbaka
Topp