Förmodar att det var svårt att hitta billigare sittplatser.Fett. Ropelaces? Längd?
Kul kuriosa -betong"sofforna" i bakgrunden kostar runt 100k/st, obekväma som fan. Tagit in samtliga på station city, många svärord.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förmodar att det var svårt att hitta billigare sittplatser.Fett. Ropelaces? Längd?
Kul kuriosa -betong"sofforna" i bakgrunden kostar runt 100k/st, obekväma som fan. Tagit in samtliga på station city, många svärord.
Hehe, ska njuta mkt när jag sitter på dem i framtiden kollar längd när jag kommer hem, de är från lacelab.comFett. Ropelaces? Längd?
Dem där är najs. Antar att de inte är jättevarma som vinterskor dock?
Fett. Ropelaces? Längd?
Fan va NAJSIncoming.
Common Projects Tournament i svart mocka.
Ett tips jag gav några sidor bak.Någon som kan dela med sig av kvalitet och känsla på skor från C.QP?
På jakt efter vårens vita någorlunda dressade sneaker. Körde Tigers förra året som sög rejält i kvalitet och sprack relativt snabbt i skinnet...
Tar gärna även andra tips!
Common Projects oftast, ja. Även Diemme, ETQ, Acne, Saint Laurent, Filling Pieces & Lanvin. Men CP kommer man nog närmast, utseendemässigt.
Budget - Axel arigato.
Vad heter modellen?Fick tag i dem hära idag
adidas eqt boostVad heter modellen?
Vad heter modellen?
Jävligt schyssta.
Aa. Fina färgerJävligt schyssta.
Kul! Jag gillade också Yasuragi Spa...
Fyndigt!Kul! Jag gillade också Yasuragi Spa...
Jo. Om du gör som jag och betalar resellDom där var ju riktigt bra!
...återigen ett par som man aldrig kommer att kunna få tag på dock antar jag! Snark!
Sista paret. Tror jag... Du såg inget modellnamn på sidan du snodde bilderna ifrån?Hejsan alla sneakers-nördar! kollade skor på nätet och såg att det fanns ett flertal Stan Smith Originals och kunde inte reda ut vilka som är det riktiga originalet.. har googlat men utan större framgång så nu vänder jag mig till er istället.. Vilka Stan Smith är s.k. "orginal-skorna"?