• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Någon som vill byta ett par helt nya UB 3.0 svart/grå 42 2/3 mot något motsvarande? Annons kommer i slutet av veckan för de som ej är så aktiva i tråden.
adidas-performance-ultra-boost-ba8923-core-black-core-black-dark-sol.jpg
Pris vid försäljning?

Fick hem ett par Adidas Alexander Wang BBall i svart igår men dom var lite stora på mig, typiskt.. gick upp en halv storlek till US10,5 för att de nmd jag fick hem innan i US10 var för små, men det borde jag inte gjort uppenbarligen och nu finns inte rätt storlek att få tag på.:banghead:
Tänkte skicka tillbaka dem efter helgen om ingen här i tråden vill ha dem.

Bilagor

• IMG_4406.JPG
    IMG_4406.JPG
    66.1 KB · Visningar: 131
Någon som har erfarenhet av hur kenzos sneakers är i storlekarna? Borde man köra 41 eller 42 om man har 42-42 2/3 i Adidas och 41-41.5 i gucci som storleksreferens

Gubben du gillar ju presto så du har ingen talan. :angel:
Skämt åsido. Enkelheten du inte gillar, stora loggan eller vad?
Du frågade om andras åsikter och det fick du, svart på vitt. :)

Ser ut som en bastad av Nike Court + Stan smiths.

MD_0000073292_130054_09.jpg

DSC_7091.jpg

Dom har olika modeller i tröjorna. Dels lite mer slimmade och sen dom skeva som är typ baggy.
I t-shirt är alla bra passform
Såpass, anger det slim respektive "normal-fit" på plaggen/hemsidorna? Inte sett det någonstans.

Konstigt med sneakersnstuff ang Nike air Max zero silver, kollade på dem i butik för två veckor sen ca, dock blev det inget köp då. Nyss hade de rea på nätet, då slog jag till... Och nu några dagar senare verkar de vara ej släppta, nån slags re release?
image.jpeg

image.png

Konstigt med sneakersnstuff ang Nike air Max zero silver, kollade på dem i butik för två veckor sen ca, dock blev det inget köp då. Nyss hade de rea på nätet, då slog jag till... Och nu några dagar senare verkar de vara ej släppta, nån slags re release?
image.jpeg

image.png
Är du helt säker på det var samma du såg i butik? Kan det inte vara någon detalj som skiljer sig?

Tillbaka
Topp