• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

IMG_0469.JPG
Tycker att det är sjuuukt svårt med sneakers. Ska i alla fall pröva att möta våren i dessa. Tänker att Stans ändå borde vara safe, eller?
Var har du fått tag på dessa? :)
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Ofattbart osköna men riktigt snygga. Noll lockdown av hälen (den trycks snarare rätt ner/in i hårdplastkappan i bak vid varje steg) och snörar man den då hård vilket behövs trycker de hårda plastbitarna ner i foten istället. När inget av detta händer är de sköna, men det är sällan...
IMG_0355.JPG
 

Orson

Omega
2-Faktor
Fick äntligen hämta ut mina vita NMD Primeknit idag, började dock fundera om mina byxor kanske är lite långa. Är helt vanliga jeans som går ner över fotknölen. Vad kör ni för byxor till ett par fräscha sneakers?
Jag vet, lite fel del av forumet men det är ju dock en fråga relaterad till sneakers :angel:
 

Oli

Omega
2-Faktor
Fick äntligen hämta ut mina vita NMD Primeknit idag, började dock fundera om mina byxor kanske är lite långa. Är helt vanliga jeans som går ner över fotknölen. Vad kör ni för byxor till ett par fräscha sneakers?
Jag vet, lite fel del av forumet men det är ju dock en fråga relaterad till sneakers :angel:
Vik dem ;) tror inte så många köper kortare byxor pga skorna.. finns ett sätt att vika på som gör att det blir som du tänkt dig. :)
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Fick äntligen hämta ut mina vita NMD Primeknit idag, började dock fundera om mina byxor kanske är lite långa. Är helt vanliga jeans som går ner över fotknölen. Vad kör ni för byxor till ett par fräscha sneakers?
Jag vet, lite fel del av forumet men det är ju dock en fråga relaterad till sneakers :angel:
Ta upp hos en skräddare eller vik/rulla upp.
 

Oli

Omega
2-Faktor
Kung, du får gärna återkomma med omdöme då du testat den.
Alltså, jag har ju sprayat skorna med den, men inte varit i någon situation där skorna riskerar att bli smutsiga så svårt att säga hur bra det är. Testar helst inte dock, utifall det inte skulle funka ;)
 
Topp