Haha, sjukt. Fick lära mig det där när jag var typ 13 bast och köpte mina första dyrare jeans på NK.
Mode går verkligen i cykler.
Personligen hade jag nog skippat den där varianten, för mig är det farligt nära gummisnoddar och förortsgrabbar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, sjukt. Fick lära mig det där när jag var typ 13 bast och köpte mina första dyrare jeans på NK.
Personligen hade jag nog skippat den där varianten, för mig är det farligt nära gummisnoddar och förortsgrabbar.
Inte mer än man behöver vara.Ja för en förortsgrabb vill man ju absolut inte vara..
Hur många här kör med Jimmy Choo?
Bra skit eller?
Fett, stör mig dock lite på att man ser stumpan, hahaPrimeknit väder
Fett, stör mig dock lite på att man ser stumpan, haha
Jag tror att jag kanske behöver ett par slip ons. Inte Vans dock.
Någon som har tips?
Nike sock dartJag tror att jag kanske behöver ett par slip ons. Inte Vans dock.
Någon som har tips?
Vafan, jag syftar på ett par låga slip ons likt Vans klassiska modell - men gärna inte Vans.Nike sock dart
Nmd city sock
Aha, barnskor?Vafan, jag syftar på ett par låga slip ons likt Vans klassiska modell - men gärna inte Vans.
Inte några Kanye West-skor.
Jag ska gå med mina till och från bryggan och till och från stranden.Aha, barnskor?
Haha.
Aha! Vart inga rivieras?Jag ska gå med mina till och från bryggan och till och från stranden.
Vad är din ursäkt?
Jag ska gå med mina till och från bryggan och till och från stranden.
Vad är din ursäkt?
Nyss postade du typ de fulaste skor jag sett, som också var slip ons, hur ska du ha det?Enda slip ons du kommer undan med.
Jag tror att jag kanske behöver ett par slip ons. Inte Vans dock.
Någon som har tips?
Vafan, jag syftar på ett par låga slip ons likt Vans klassiska modell - men gärna inte Vans.
Inte några Kanye West-skor.
Köp ett par från något budgetställe bara? Zara/HM/Asos lär ju ha.Jag ska gå med mina till och från bryggan och till och från stranden.
Vad är din ursäkt?