krosjo
Basic
Körde två st, en på vardera kort och mejl. När får man besked?Någon som kommit in på sns?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Körde två st, en på vardera kort och mejl. När får man besked?Någon som kommit in på sns?
Imorgon så får man besked om man har vunnitKörde två st, en på vardera kort och mejl. När får man besked?
Snygga! Var hittar man dem?Dessa dök upp med posten idag. Väldigt nöjd.
Snygga! Var hittar man dem?
En dag
Blir intressant att se hur länge de är vita...
Haha, underbart.
Förresten, sumpade kvittot tillsammans med kartongen. Vet du vad modellen heter?
NMD XR1Förresten, sumpade kvittot tillsammans med kartongen. Vet du vad modellen heter?
Snälla hjälp mig få tag i dessa ultraboost multicolour, us10,5 44 2/3,
Fan va jag försökt idag, LLLLL....
Ligger för $1500 på Flight Club, men går att hitta DS för under 10k^ Kaxigt. Vad låg resell på för dessa? Hörde runt 20 men det kanske var fantasi siffror.
Fick ge 8.5k^ Kaxigt. Vad låg resell på för dessa? Hörde runt 20 men det kanske var fantasi siffror.
Kul du nördat in på dyrt street-mode och dyra daytonas, känns det trevlig? Funderar ibland själv på vad en miljon till på värdsliga ting skulle bidra med.Fick ge 8.5k
Kul att variera, allt jag köper är inte "dyrt"Kul du nördat in på dyrt street-mode och dyra daytonas, känns det trevlig? Funderar ibland själv på vad en miljon till på värdsliga ting skulle bidra med.
Tur att vi alla är olika dåKul du nördat in på dyrt street-mode och dyra daytonas, känns det trevlig? Funderar ibland själv på vad en miljon till på värdsliga ting skulle bidra med.
VärtAnvänt mina zebras en gång och insåg att det inte var min grej med tvåfärgat. Vill någon byta mot ett par breds eller köpa så finns jag ett pm bort. Us9
Tappar några hundra i värde på en användning men äh skitsamma
Köpte ett par liknande idag men kommer inte med posten förrän nästa vecka, hur upplever du sulan? Är dom breda över foten? Jag har rätt smala fötter så är väl lite rädd för det.Skumt, spårde mitt paket från adidas imorse och då stod det att dem packas och inte ens var påväg, leverans 5 juli.
Vid 11.00 får jag sms att jag kan hämta ut paketet på ombud.
Loggar in nu och står fortfarande att dem inte skickats än. Får jag ett till par?