Sjukt snygga på!Just in.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt snygga på!Just in.
Köpte ett par liknande idag men kommer inte med posten förrän nästa vecka, hur upplever du sulan? Är dom breda över foten? Jag har rätt smala fötter så är väl lite rädd för det.
#savageKul du nördat in på dyrt street-mode och dyra daytonas, känns det trevlig? Funderar ibland själv på vad en miljon till på värdsliga ting skulle bidra med.
Katastrof.Knep ett par sånna hära hipsterdojor för några veckor sen
GtfoKnep ett par sånna hära hipsterdojor för några veckor sen
Har du tappat det redan efter två dagar?Påväg till kneget
Jag har också EUR42 i RR, och är det vanliga SS du snackar om så kan du gå ner 0,5Hur är stan Smith i passformen?
Har eur42 på Rosh run och eur41.5 på converse, någon som har liknande skostorlek?
Äsch bytte när jag kom fram.Har du tappat det redan efter två dagar?
Input på dina Gucci Ace's? Storleks- och kvalitetsmässigt?De som roteras just nu. Sen så är hela korgen fylld av annat som knappt används. Tror jag skulle behöva investera i ett skoställ
Stora i storleken. Jag har 42 2/3 i ub, yeezys osv men 7 (41) i gucci och skulle kanske kunna få på mig ytterligare en storlek mindre. Kvalitetsmässigt är de verkligen inget att hurra för tyvärr, riktigt besviken med kvalitén för de pengarna.Input på dina Gucci Ace's? Storleks- och kvalitetsmässigt?
Vilken guccitrend?Håll i pengarna grabbar, Gucci-trenden dör snart.
Tack, stämde överens med mina misstankar så blir nog inget köp!Stora i storleken. Jag har 42 2/3 i ub, yeezys osv men 7 (41) i gucci och skulle kanske kunna få på mig ytterligare en storlek mindre. Kvalitetsmässigt är de verkligen inget att hurra för tyvärr, riktigt besviken med kvalitén för de pengarna.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHGivet val idag!
Schyssta förortsloafers asså!