• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

almeyero

Panerai
IMG_1350.JPG
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Du har rätt i sak men stör det dig verkligen så mycket att du orkar kommentera? :D

Beror väll på, om alla börjar göra reklam i dagens klocka/sneakers/kläder etc kan det bli tjatigt. Därav en K&S del :rolleyes:

Men förlåter dig, för denna gång :mad: Skorna var ju trevliga! Allt skrivet med glimten i ögat men du fattar garanterat poängen :)

Edit: lite dumt svara på ett citat på replik till @vaniljglass men men :facepalm:
 

Edin

Panerai
Okej, Adidas släpper nytt på Fredag och nu ska jag fan vara med och hugga ett par helsvarta Adidas NMD R1 PK. Nån som har tips på hur man smidigast klipper ett par vad avser betalningsmetod för att det ska vara så smidigt som möjligt? Vet att SNS och Cali får dom men finns det fler bra sidor att spana in och försöka beställa ifrån?
 

addelito

Omega
2-Faktor
Okej, Adidas släpper nytt på Fredag och nu ska jag fan vara med och hugga ett par helsvarta Adidas NMD R1 PK. Nån som har tips på hur man smidigast klipper ett par vad avser betalningsmetod för att det ska vara så smidigt som möjligt? Vet att SNS och Cali får dom men finns det fler bra sidor att spana in och försöka beställa ifrån?
https://thesolesupplier.co.uk/relea...s-nmd-r1-primeknit-japan-triple-black-bz0220/
Där har du en del sidor som kommer få de om du inte skulle lyckas på Adidas, kortbetalning eller klarna faktura brukar funka fint för mig.
 

Edin

Panerai
Tack för tipset @Adriansr3

Jag verkar ha lyckats knipa ett par från Caliroots då jag i alla fall fått en faktura skickad till mig. Adidas släpper de inte förens om dryga 2 timmar så gör ett extra försök där. SNS var ju fan lönlöst tio sek efter 12 så var de slut enligt sidan...

Klickade även hem dessa i förrgår på vins och förlust...
BZ0249 .jpg
 

Hutti

Cartier
Jag är ingen sneakersguy, Men dessa kan jag tänka mig att använda utanför träningen! Känns som man studsar omkring!

15024404479221812984683.jpg
 
Topp