• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

DW6900MS

Audemars
2-Faktor
Någon som köpte NMD tripple black Japan PK?
IMG_3295.PNG

Japp, jag föll precis för Adidas hypen och klicka hem ett par. Fick precis besked om att de skeppats. Hoppas de passar.
Är också sugen på ett par Climacool 02/17, någon med erfarenhet.
adidas-originals-climacool-02-17-bz0246-white-white-grey-one.jpg
 

addelito

Omega
2-Faktor
Tack för tipset @Adriansr3

Jag verkar ha lyckats knipa ett par från Caliroots då jag i alla fall fått en faktura skickad till mig. Adidas släpper de inte förens om dryga 2 timmar så gör ett extra försök där. SNS var ju fan lönlöst tio sek efter 12 så var de slut enligt sidan...

Klickade även hem dessa i förrgår på vins och förlust...
BZ0249 .jpg
Gött! Lyckades genomföra köpet på Cali inatt men de avbröt köpet i natt, men lyckades på några andra sidor. De verkar ha släppt en hel del par denna gång.
 

Edin

Panerai
Japp, jag föll precis för Adidas hypen och klicka hem ett par. Fick precis besked om att de skeppats. Hoppas de passar.
Är också sugen på ett par Climacool 02/17, någon med erfarenhet.

Klickade hem tre eller om det blev fyra par men i den svarta modellen (du hittar bil på förra sidan). Provade de vita och de är sjukt sköna (luftiga) men vitt funkade inte riktigt för mig att ha på jobbet därav svarta.
 

DW6900MS

Audemars
2-Faktor
Klickade hem tre eller om det blev fyra par men i den svarta modellen (du hittar bil på förra sidan). Provade de vita och de är sjukt sköna (luftiga) men vitt funkade inte riktigt för mig att ha på jobbet därav svarta.
Varför så många par?
Visst, jag har 5 eller 6 vita AF1 men alla med någon liten skillnad ;)
 

Edin

Panerai
Varför så många par?
Visst, jag har 5 eller 6 vita AF1 men alla med någon liten skillnad ;)

Samma sko, flera storlekar. Har haft ett litet haveri vad gäller koll å storlek i huvudet och alla skor jag har från adidas är undanlagda. Vert med om att det ocxå trillat bort ordrar när det är dags för att sicka så beställde från två ställen därav 4 av samma...
 
Senast ändrad:
Topp