Tyvärr, för stora. Köpte 9,5 men behöver nog 10.Har du US 11.5 har jag lösningen. Fick tag på två och 11.5 är för stora för mig.
https://klocksnack.se/threads/adidas-nmd-r1-pk-black-us-11-5.78227/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tyvärr, för stora. Köpte 9,5 men behöver nog 10.Har du US 11.5 har jag lösningen. Fick tag på två och 11.5 är för stora för mig.
https://klocksnack.se/threads/adidas-nmd-r1-pk-black-us-11-5.78227/
Nae men jag tycker de är snygga dock köpstopp just nuGillar dessa, Swift Run. Någon med input?
Något bra tips på helsvart sneakers när man gick bet på senaste nmd?
Då dessa inte passade något vidare till alla min Adidasbyxor
Blev det nya innetofflor från USA för ett par veckor sen
Alltså dessa Adidas är det skönaste jag gått i!Underbart!
Då dessa inte passade något vidare till alla min Adidasbyxor
Blev det nya innetofflor från USA för ett par veckor sen
Jag kör skoblock i sneakers jag "bryr mig om".Hur gör ni för att slippa fula veck på era sneakers? Jag varvar självklart med andra skor för att de ska få vila.
Går det, eller är det bara att leta efter andra sneakers?
Det är inte fel på skon och som skrivs ovan - skoblock.Hur gör ni för att slippa fula veck på era sneakers? Jag varvar självklart med andra skor för att de ska få vila.
Efterlängtad LPU!
Vill påstå att de är väldigt lika i storlekarna! Har ett par US9 Cap-Toe från AA och brukar köra US8,5 i Nike och liknande. Mina AA är något stora, men US8 var för småFörlåt om det är frågat hundra gånger förr men ni som har koll på Axel Arigato, hur är storlekarna på dem i förhållande till typ Nike?
Är de hyfsat lika i t.ex. US-storlekar?
Med vänlig hälsning,
Sneakersokunnig84
Grymt! Då skall jag beställa ett par. Var faktiskt cap-toe jag var inne påVill påstå att de är väldigt lika i storlekarna! Har ett par US9 Cap-Toe från AA och brukar köra US8,5 i Nike och liknande. Mina AA är något stora, men US8 var för små
Hur gör ni för att slippa fula veck på era sneakers? Jag varvar självklart med andra skor för att de ska få vila.