• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

DW6900MS

Audemars
2-Faktor
Gillar dessa, Swift Run. Någon med input?
adidas-originals-swift-run-CG4111-p4493.jpg
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Ville ha dessa för länge sen men efter ett tag släppte jag dom från tankarna men nu när de slutat säljas blev jag tvungen att jaga tag i ett par. Hade säkert ångrat mig längre fram annars när de skulle vara omöjliga att få tag i ett par nya.
Ett inlägg i en saint laurent grupp på Facebook och mindre än två och en halv timme senare så hade man köpt ett par ds.
IMG_3475.JPG

(Lånad bild)
 

xevz

Omega
Hur gör ni för att slippa fula veck på era sneakers? Jag varvar självklart med andra skor för att de ska få vila.
Går det, eller är det bara att leta efter andra sneakers?

IMG_20170827_114037.jpg
 
Senast ändrad:

Klockaren

Panerai
Om det är någon som inte fått tag i NMD japan black så har jag några storlekar under köp&sälj för retailpris innan de åker i retur.

43 1/3, 44, 45 1/3 samt 46.
Hopps det är ok jag lägger sånt inlägg här i tråden annars kan ni ta bort det.
 

Hellebring

Cartier
Förlåt om det är frågat hundra gånger förr men ni som har koll på Axel Arigato, hur är storlekarna på dem i förhållande till typ Nike?
Är de hyfsat lika i t.ex. US-storlekar?

Med vänlig hälsning,
Sneakersokunnig84
 

WBergdahl

Panerai
Förlåt om det är frågat hundra gånger förr men ni som har koll på Axel Arigato, hur är storlekarna på dem i förhållande till typ Nike?
Är de hyfsat lika i t.ex. US-storlekar?

Med vänlig hälsning,
Sneakersokunnig84
Vill påstå att de är väldigt lika i storlekarna! Har ett par US9 Cap-Toe från AA och brukar köra US8,5 i Nike och liknande. Mina AA är något stora, men US8 var för små
 
Topp