• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Google No more ;)
https://sneakernews.com/air-jordan-release-dates/
Edit: Foamposites är också alltid i ropet också men de är för smala och hårda för min smak..
Tackar!

air-jordan-1-royal-flyknit-holiday-2017.jpg

Ingen höstsko direkt men jäkligt schyssta!
 

PartiSan

Cartier
2-Faktor
Tackar!

air-jordan-1-royal-flyknit-holiday-2017.jpg

Ingen höstsko direkt men jäkligt schyssta!
De är riktigt riktigt schyssta, men precis som du säger är det nåt man ska ha på sig när det inte ligger regn och rusk i luften.
Annars brukar NB vara väldigt exklusiva i Japan och man kan alltid hitta nått där som inte finns i resten av sneakers-världen. Om du orkar och har tid kan du läsa om NB in the land of the raising sun i den här länken:
https://www.highsnobiety.com/2015/11/11/new-balance-japan-interview/
Hursom så önskar jag dig en fantastisk resa till Japan (resa dit står på min bucket list så jag är inte alls bitter:bag:;)), och tänker att vad du än kommer hem med därifrån i sneakersväg kommer det vara sjukt unikt.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
De är riktigt riktigt schyssta, men precis som du säger är det nåt man ska ha på sig när det inte ligger regn och rusk i luften.
Annars brukar NB vara väldigt exklusiva i Japan och man kan alltid hitta nått där som inte finns i resten av sneakers-världen. Om du orkar och har tid kan du läsa om NB in the land of the raising sun i den här länken:
https://www.highsnobiety.com/2015/11/11/new-balance-japan-interview/
Hursom så önskar jag dig en fantastisk resa till Japan (resa dit står på min bucket list så jag är inte alls bitter:bag:;)), och tänker att vad du än kommer hem med därifrån i sneakersväg kommer det vara sjukt unikt.
Köpte typ 4 eller 5 par förra gången jag var där, ska försöka hålla mig till ett par denna gång. Svårt att hitta exklusiva modeller nu för tiden när allt går att hitta så enkelt online
 

PartiSan

Cartier
2-Faktor
Köpte typ 4 eller 5 par förra gången jag var där, ska försöka hålla mig till ett par denna gång. Svårt att hitta exklusiva modeller nu för tiden när allt går att hitta så enkelt online
Sant det där med exklusiva modeller och hur mycket enklare det har blivit. Men kommer du över ett par NB 1300 JP så ska du slå till (till ett rimligt pris självklart). De ges ut vart femte år och har varit ämnade åt bara den japanska marknaden även nu om det senaste släppet (2015) omfattade en större del av Asien.
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Någon som kan säga på rak arm vart man hittar Buttero Dark Brown Calf i Stockholm? Är i Stockholm över helgen :) Kan läggas till att jag var hos Jupiter men de hade inte den färgen för typ 5 veckor sedan.
13692211r_1.jpg
 

Thursday

Omega
2-Faktor
Någon som har ett par Yeezy/nmd/gucci ace/etc sneakers som bara står och skräpar? köper gärna!
uk 8-8,5 beroende på sko!

(inga hi-tops) :)
 
Senast ändrad:
Topp