• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

almeyero

Panerai
Kan vara de skönaste skorna jag har! I nivå med Air Max 1 Flyknit.

IMG_2570.JPG
 
D

Deleted member 9585

Guest
Spontanköpte ett par UB Uncaged ifrån SnS igår när jag hade tråkigt på jobbet, beställde runt lunchtiden och fick sms redan idag att de hade kommit till ombudet, grymt av SnS för snabb leverans!
 
Spontanköpte ett par UB Uncaged ifrån SnS igår när jag hade tråkigt på jobbet, beställde runt lunchtiden och fick sms redan idag att de hade kommit till ombudet, grymt av SnS för snabb leverans!
Det var imponerande snabbt. När jag har beställt skor från SnS (visserligen rea-skor), så har det alltid tagit runt 5 arbetsdagar för leverans.
 

Pelagos

Omega
Någon som haft detta problem med Axel arigato's Cap-toe?
Detta är efter 30 min på fötterna.
Får bli ett par på Sandays nu i stället!
arigato.jpg
 
D

Deleted member 9585

Guest
Någon som har varit förbi Axel Arigatos Pop Up butik? Kan man köpa skor där i butiken eller är det enbart ett galleri?
 

Golbica

Omega
godkväll kamrater. far iväg till london över helgen, några tips på vad jag ej ska missa? letar främst klassisk/business stil, har inte råd med det finaste men säg suitsupply//loake/carmina priser.
letar skjortor, kavajer, slipsar, byxor och skor.

tack :)
 

willbur

Rolex
2-Faktor
godkväll kamrater. far iväg till london över helgen, några tips på vad jag ej ska missa? letar främst klassisk/business stil, har inte råd med det finaste men säg suitsupply//loake/carmina priser.
letar skjortor, kavajer, slipsar, byxor och skor.

tack :)
Kolla i kläder eller skor tråden. Letar du sneakers så gå till SNS i Shoreditch, JD sports är bra också :)
 
Topp