almeyero
Silver
Ser nu att det är en "för-rea". Den lär börjar för alla andra efter 00.00 isåfall.Jag ser ingen rea?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser nu att det är en "för-rea". Den lär börjar för alla andra efter 00.00 isåfall.Jag ser ingen rea?
Redan?Blackfriday rea på Cali just nu. 30% på allt.
Ingen aning, har inte koll på sånt. Antar att den startar nästa fredag isåfall. Det mesta lär dock hunnit ta slut till dess.Redan?
Är lnte blackfriday nästa fredag?
Håller med, de är sjukt fina! Grattis!! Det är väl bara original colorwayen som är snäppet hetare ..Jag dör! Dom är så fina
Endless race mellan dom och spacejam om du frågar migHåller med, de är sjukt fina! Grattis!! Det är väl bara original colorwayen som är snäppet hetare ..
Jodå. TvåIngen som fick ett par Frozen Yellow Yeezys?
Näää :/Ingen som fick ett par Frozen Yellow Yeezys?
Huuuuuur! Har fan står i det där jävla lotteriet fler gånger utan att "vinna" ett skitJodå. Två
Tur helt enkeltHuuuuuur! Har fan står i det där jävla lotteriet fler gånger utan att "vinna" ett skit
Du har väl vunnit fler gånger
En bild på dig i de beigea Timberlandsen sen pleaseDags att förbereda och ta hand om skorna inför vintern.
En bild på dig i de beigea Timberlandsen sen please
Tog L på samtliga. FML
Köp ett par original och sätt fast några buntband - voila!Tog L på samtliga. FML
Har du sett dessa:Tips på VARMA!!! vinter sneakers som inte ser ut som något clownen Manne har ratat.
Adidas, NB, Nike.....
Vad är det vi tittar på?Nu när det är snö ute.
Vad är det vi tittar på?
Såg att du hade ett par höga och sen de där (låga) och är lite nyfiken på de lägre som komplement till mina två par höga vinterskor.
Klockrena! Och dessa funkar nu när det är ett par minusgrader med en vanlig strumpa i?Timberland är det. Finns i flera färger varav jag har dom alla (såklart! )
Finns på Timberlands egna butiker samt på Footlocker. Även XXL har dom helsvarta inne till ett sjukt bra pris då när jag köpte dom. Tror det var 1/3 av originalpriset så spana in där.
Bjuder på ett par bilder på de andra färgerna också.
Klockrena! Och dessa funkar nu när det är ett par minusgrader med en vanlig strumpa i?
Yes, använd appen fitting room annars. Airmax1 > Airmax 90 pga "klacken".Storleksfråga: Nike Air Max 90, tts eller?
Tackar!Yes, använd appen fitting room annars. Airmax1 > Airmax 90 pga "klacken".