• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

DB15

Panerai
Pledge Member
Jag dör! Dom är så fina :)
IMG_20171117_140736.jpg


IMG_20171117_140753.jpg


IMG_20171117_140801.jpg
 

almeyero

Panerai
Vad är det vi tittar på?
Såg att du hade ett par höga och sen de där (låga) och är lite nyfiken på de lägre som komplement till mina två par höga vinterskor.

Timberland är det. Finns i flera färger varav jag har dom alla (såklart! ;))
Finns på Timberlands egna butiker samt på Footlocker. Även XXL har dom helsvarta inne till ett sjukt bra pris då när jag köpte dom. Tror det var 1/3 av originalpriset så spana in där.

Bjuder på ett par bilder på de andra färgerna också.

IMG_97225.JPG


IMG_97235.JPG
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Timberland är det. Finns i flera färger varav jag har dom alla (såklart! ;))
Finns på Timberlands egna butiker samt på Footlocker. Även XXL har dom helsvarta inne till ett sjukt bra pris då när jag köpte dom. Tror det var 1/3 av originalpriset så spana in där.

Bjuder på ett par bilder på de andra färgerna också.

IMG_97225.JPG


IMG_97235.JPG
Klockrena! Och dessa funkar nu när det är ett par minusgrader med en vanlig strumpa i?
 

almeyero

Panerai
Klockrena! Och dessa funkar nu när det är ett par minusgrader med en vanlig strumpa i?

Funkar hur bra som helst, har inte frusit någonting under de 2 åren jag haft dom. Glöm inte att smörja in dom innan du använder dom första gången för så att de är lätta att torka av om dom blir skitiga.

Tänk på att dom stora i storleken så gå ner iallafall en halv storlek eller till och med en hel storlek än vad du har vanligtvis.
 
Topp