• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

@WBergdahl
Jag är inte ett dugg orolig. Jag vet var din brevlåda bor nu (om det nu stämmer mot ditt telefonnummer dvs) och sen är jag av den uppfattningen att man måste lita på folk. Det handlar ju bara om några hunkor i detta fall.

Förövrig såg jag att även lilla jag har fått fina Pre-black friday priser nu. Dock syns de först då man lagt varan i varukorgen.
Du vet till och med vart jag jobbar ;)
Vi ses under nästa vecka kanske!

Beställ fler storlekar så skickar du tillbaka de som inte passar. Bor du i Sthlm kan du ju returnera skorna i butik och slipper då returkostnaden.

Det blev ett par nya träningsskor efter lite velande. Nya modellen har ryckt upp sig en aning.
Gammal modell.
t4h2n_0191_0010227900_f_l_primary.jpg

Mina.

asics-gel-kayano-evo---all-black-1.jpg

Skickar SNS ut mail när de skickar beställningen? Beställde i torsdag men har fortfarande bara fått en orderbekräftelse.

Tillbaka
Topp