Ingen orsak! riktigt schysst deal så kände mig tvungen att dela med mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen orsak! riktigt schysst deal så kände mig tvungen att dela med mig
Helt rätt gjort! Fanns massor av bra grejer, svårt att inte köpa för mycketIngen orsak! riktigt schysst deal så kände mig tvungen att dela med mig
Dagens Tips! :
SNS har 30% rea + 25% Extra Off om man köper mer än ett plagg på rean
Men tänk så mycket du sparar nu istället eftersom du handlar på reanOutch!
Det där var inte hälsosamt för min plånbok..
Helt rätt gjort! Fanns massor av bra grejer, svårt att inte köpa för mycket
Men tänk så mycket du sparar nu istället eftersom du handlar på rean
Du vet till och med vart jag jobbar@WBergdahl
Jag är inte ett dugg orolig. Jag vet var din brevlåda bor nu (om det nu stämmer mot ditt telefonnummer dvs) och sen är jag av den uppfattningen att man måste lita på folk. Det handlar ju bara om några hunkor i detta fall.
Förövrig såg jag att även lilla jag har fått fina Pre-black friday priser nu. Dock syns de först då man lagt varan i varukorgen.
Jag tycker att dom är TTS om man jämför med NikeHur är NB i storlekar? Har 44 i Nike, UK8,5 i RM.
Edit: 42,5 i converse.
Jag tycker att dom är TTS om man jämför med Nike
Beställ fler storlekar så skickar du tillbaka de som inte passar. Bor du i Sthlm kan du ju returnera skorna i butik och slipper då returkostnaden.
Jävla skit tips. Du ljuger ju. Precis så tänkte jag innan jag insåg att jag surfade på Caliroots och inte SNS...Dagens Tips! :
Jävla skit tips. Du ljuger ju. Precis så tänkte jag innan jag insåg att jag surfade på Caliroots och inte SNS...
Grymt tips! Jag la precis min beställning på skornaDagens Tips! :
Bra skit!Två paket påväg ifrån SNS. Så en paketöppning nästa veckan antagligen.
Bra skit!
Har två paket på väg från Cali, det ena är inte mitt och det andra är en dubbelorder av det första paketet...
Verkligen inte... Förutom premiären av mina Yeezy Boost 350 Moonrock!Haha inget att se fram emot alltså
Verkligen inte... Förutom premiären av mina Yeezy Boost 350 Moonrock!
Det är tanken, så jag kommer att ha något att se fram emot ett ganska bra tagSå du är modig/dum nog att ha dom nu? Spara dom till sommaren och var kung på gatan då.
Tänkte väl, uppfattade det som att du skulle inviga de nu. Det är bara vänta sen är du fresh deluxe i sommarDet är tanken, så jag kommer att ha något att se fram emot ett ganska bra tag
Skulle aldrig våga använda dom nu, haha!Tänkte väl, uppfattade det som att du skulle inviga de nu. Det är bara vänta sen är du fresh deluxe i sommar
Skickar SNS ut mail när de skickar beställningen? Beställde i torsdag men har fortfarande bara fått en orderbekräftelse.
Skickar SNS ut mail när de skickar beställningen? Beställde i torsdag men har fortfarande bara fått en orderbekräftelse.
samma här, dom brukar skicka ut bekräftelse med kolliID men dom har nog fått in en helvetes massa orders
Samma härTänkte ställa samma fråga. Sitter även jag och väntar.
Fick just ett mail. Pga många ordrar på black Friday så kommer det att ca: 7-10 dagar längre tid att få skickat grejerna. Som plaster på såren så får man 20% I rabatt nästa gång vi handlar. Fair enoughSamma här
Fick just ett mail. Pga många ordrar på black Friday så kommer det att ca: 7-10 dagar längre tid att få skickat grejerna. Som plaster på såren så får man 20% I rabatt nästa gång vi handlar. Fair enough