• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Schyssta men vart fan är du? Sneakers OCH shorts!!?
Av de tre platserna så är jag på den översta :D
IMG-20151123-WA0092.jpg

Slog till på två par idag. Är lite konservativ när det gäller sneakers så inget spännande.
Vans Autentic i skinn, så de tål hel del mer än de i tyg, framförallt nu i höst/vinter tider.

FullSizeRender (10).jpg

Det här med kontakter både på Caliroots och SNS är inte hälsosamt för mig och min ekonomi. :(

FullSizeRender (11).jpg

Någon som är sugen på ett par Yeezy Boost 350 "Moonrock" i storlek US8,5? Självklart oanvända! Släng iväg ett PM isf! :)
Slänger in en lånad bild från nätet
yeezy-oost-350-moonrock-release-details-5.jpg

Älskar skorna, men känner att dom inte är min stil... Så jag säljer dom "dyrt" :)

Excuses, excuses...

Retas bara lite i all välmening. ;)
Måste dock erkänna att det är lite så jag tycker om de röda Stan Smith. Sjukt fina men lite väl skrikiga. I mitt huvud blir det ascoolt med lite slitna jeans och tisha och det är ju vad jag har på mig 70% av tiden...

Excuses, excuses...

Retas bara lite i all välmening. ;)
Måste dock erkänna att det är lite så jag tycker om de röda Stan Smith. Sjukt fina men lite väl skrikiga. I mitt huvud blir det ascoolt med lite slitna jeans och tisha och det är ju vad jag har på mig 70% av tiden...
Haha, jag får ta på mig det ;)
Gillade dom där SS som satan, vilket jag aldrig gör i vanliga fall! När droppar dom? :)

Stort tack för tipset @almeyero

Någon som har förtur till rean och vill göra mig en tjänst/vet hur man får förtur? Kaffe/bira/lunch med tillhörande klocksnack ingår om så önskas! :)

Tillbaka
Topp