Josef B
Bestraffaren
Av de tre platserna så är jag på den överstaSchyssta men vart fan är du? Sneakers OCH shorts!!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Av de tre platserna så är jag på den överstaSchyssta men vart fan är du? Sneakers OCH shorts!!?
Well fuck you!Av de tre platserna så är jag på den översta
![]()
TackarWell fuck you!
Med kärlek.
Som man säger i orten: Abouw!
Som man säger i orten: Abouw!
Älskar skorna, men känner att dom inte är min stil... Så jag säljer dom "billigt"Sellout @WBergdahl
Spottade Annars dessa på SneakerNews och fick ett sjukt sug att klicka hem ett par..
![]()
Älskar skorna, men känner att dom inte är min stil... Så jag säljer dom "dyrt"![]()
Haha, jag får ta på mig detExcuses, excuses...
Retas bara lite i all välmening.
Måste dock erkänna att det är lite så jag tycker om de röda Stan Smith. Sjukt fina men lite väl skrikiga. I mitt huvud blir det ascoolt med lite slitna jeans och tisha och det är ju vad jag har på mig 70% av tiden...
Dom där är fantastiska!Sellout @WBergdahl
Spottade Annars dessa på SneakerNews och fick ett sjukt sug att klicka hem ett par..
![]()
Haha, jag får ta på mig det
Gillade dom där SS som satan, vilket jag aldrig gör i vanliga fall! När droppar dom?![]()
Drar tillbaks denna, känns för segt att sälja dom...Någon som är sugen på ett par Yeezy Boost 350 "Moonrock" i storlek US8,5? Självklart oanvända! Släng iväg ett PM isf!
Slänger in en lånad bild från nätet
![]()
Dom var ju sålda redan?Drar tillbaks denna, känns för segt att sälja dom...
Tror att jag kommer att kunna rocka dom trots allt, annars blir det mina nya arbetsskor![]()
Lyckades fixa tillbaks domDom var ju sålda redan?
Sellout @WBergdahl
![]()
Tack!Dessa finns på Caliroots nu.
665kr om man har förtur på Black Friday rean.
http://caliroots.com/adidas-originals-stan-smith-s75109/p/48078
Skicka ett PM till mig så kan du få låna mitt kontoStort tack för tipset @almeyero
Någon som har förtur till rean och vill göra mig en tjänst/vet hur man får förtur? Kaffe/bira/lunch med tillhörande klocksnack ingår om så önskas!![]()
Av de tre platserna så är jag på den översta
![]()
Jag kan köpa skorna nu på 30%.@almeyero & @WBergdahl
Är nu säkra på att de kommer på Black Friday rean? känns ju för bra för att va sant samtidigt som man kanske ska ha lite is i magen då..
Haha...Orättvist!!![]()
De finns redan ute nu på Black Friday rean för oss som har förtur. Jag har 30% redan nu på dom.@almeyero & @WBergdahl
Är nu säkra på att de kommer på Black Friday rean? känns ju för bra för att va sant samtidigt som man kanske ska ha lite is i magen då..
Tror det blir röda. Har helsvarta air max, converse & all star... Brukar träna i air max annars.@christian-h du ska inte ha några nya träningsskor...
Nej men de röda var ju helt klart roligare. Allt beror ju dock på eget tycke och smak.