almeyero
Silver
Plockade upp paketet från SNS! ett par Adidas Samoa och ett par Adidas München
Är sjukt svag för vinröda skor, och dom där var riktigt feta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Plockade upp paketet från SNS! ett par Adidas Samoa och ett par Adidas München
Ja dem var faktiskt över förväntan! Valde mellan dessa och Adidas Trinidad men tyckte dem vinröda Samoa var lite mer diskreta än ett par knallröda, lättare att matcha med resten av outfiten känns det somÄr sjukt svag för vinröda skor, och dom där var riktigt feta!
Jag gillar dem där riktigt mycket! Men de är väl ändå mer orangea än röda?Ja dem var faktiskt över förväntan! Valde mellan dessa och Adidas Trinidad men tyckte dem vinröda Samoa var lite mer diskreta än ett par knallröda, lättare att matcha med resten av outfiten känns det som
Adidas Trinidad
Med risk för att framstå som sjukt lat och slö ställer jag ändå frågan...är det där skor som går att få tag i eller är det någon limiterad upplaga??
Fungerade kanon..tack!Märkte också att när man googla så var det inte mycket att hitta. Bör gå att få tag i då det är en butik som Instagrama dom. Får se om länken funkar då jag kör från telefonen.
https://www.instagram.com/p/-9AKgSmc7R/
Hahaha wtf?@Torsten fick mig att inse att det var viktigt för mig att skriva här att jag inte tycker om Sneakers. Jag föredrar ordentliga läderkängor. Men jag vill samtidigt påpeka att det inte är fel på er som gillar sneaker utan att smaken är som baken. Jag har haft många sneakers och bara blivit besviken.
Vad i helvete! Vilken tid la du din order?Såja, nu är skorna äntligen påväg!
Vad i helvete! Vilken tid la du din order?
Haha snacka om att hänga upp sig på något@Torsten fick mig att inse att det var viktigt för mig att skriva här att jag inte tycker om Sneakers. Jag föredrar ordentliga läderkängor. Men jag vill samtidigt påpeka att det inte är fel på er som gillar sneaker utan att smaken är som baken. Jag har haft många sneakers och bara blivit besviken.
Puma x Bape va?Vet inte om dessa har varit uppe tidigare men tyckte att de var tvärfeta. Ska släppas den 12 december på SNS och Caliroots.
Fick hem skorna igår. Sjukt nöjd!Vill inte ens veta!
Exakt.Puma x Bape va?
Nja, asså nu har jag inte sett dem irl så lite svårt att döma utifrån bilder kanske.. Adidas själva benämner dem som "FÄRG Surf Red / Core Black /"Jag gillar dem där riktigt mycket! Men de är väl ändå mer orangea än röda?
Har haft några par, men inte längre...Någon som har de "klassiska" Lanvin-sneakerserna och kan dela med sig av lite upplevelser etc, en kort review m.a.o?
Riktigt coola, har du hört något om pris?Vet inte om dessa har varit uppe tidigare men tyckte att de var tvärfeta. Ska släppas den 12 december på SNS och Caliroots.
1499krRiktigt coola, har du hört något om pris?
Tackar, kan mycket väl bli ett par, men antar att det gäller att vara snabb
Det tror jag verkligen att man måste vara... Bara 38 butiker i världen kommer att släppa kollektionenTackar, kan mycket väl bli ett par, men antar att det gäller att vara snabb
Oj, jäklar Tyckte däremot de var snyggare på bilden här än på caliroots hemsida. Men dom är helt klart unika!Det tror jag verkligen att man måste vara... Bara 38 butiker i världen kommer att släppa kollektionen
Försök att få tag på ett par ändå Gillar du dom inte så kan du alltid skicka tillbaks dom, eller säljaOj, jäklar Tyckte däremot de var snyggare på bilden här än på caliroots hemsida. Men dom är helt klart unika!
Beroende på när det är så kan jag sitta på avtryckaren åt dig...Har haft några par, men inte längre...
Jag tycker att dom är sjukt bra, väldigt prisvärda och riktigt snygga!
Har inte haft ett enda problem med något par, varken sömmar, skinn eller gummi. Väldigt TTS och riktigt sköna. Jag som har normalbreda fötter i stl 42 trivs riktigt bra i ett par 42or
Något annat du undrar?
Är riktigt sugen på ett par Puma x Bape, problemet är att jag sitter på julfest när dom släpps hos Cali... Ska man vara den nörd man verkligen är och sitta med telefonen och beställa ett par?
@Bikinigubben @snoozarn @Ssl @almeyero
00.01 släpps dom på CaliBeroende på när det är så kan jag sitta på avtryckaren åt dig...
Inatt?00.01 släpps dom på Cali