Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag lyckades denna gång, två par!Någon lycklig som fått ett par Yeezy Belugas?
Jag lyckades denna gång, två par!
Det var min tur denna gång! Behåller ett par, kränger ett parTVÅ? Fan flyt. Jag fick ett par via SNS. Polaren ingen. På nästa bara inom några veckor
+1L train som alltid. Blir väl o betala resell som vanligt
Hehe, har nog plockat L på alla utom breds.. hoppas på adidas imorgon.Haha, fkt sett att du postat L efter varje släpp. Men är stor stock på Adidas imorgon så misströsta inte. Hoppet lever ännu!
Hehe, har nog plockat L på alla utom breds.. hoppas på adidas imorgon.
Skönt att resell ej blir så högt på dessa oavsett.
Det vore väldigt snällt! US9.5Kmr vara lugnt. Vad har du för size? Kan försöka choppa om jag klarar min storlek tidigt.
Adidas tyckte att du redan hade tillräckligt mångaHögst stock hittils, och inte en enda W. Jag är förvånad
Får hoppas på imorgonAdidas tyckte att du redan hade tillräckligt många
kanske ändå värt att satsa på ett par imorn hos adidas, undrar dock även hur stocken ser ut på "blue tint" som släpps i decemberFår hoppas på imorgon
Lär vara färre parkanske ändå värt att satsa på ett par imorn hos adidas, undrar dock även hur stocken ser ut på "blue tint" som släpps i december
Du är ju den siste att gnällaHögst stock hittils, och inte ett enda W. Jag är förvånad
Inte hela världen, mest förvånad baraDu är ju den siste att gnälla
Framförallt för ett L på den mest producerade varianten
Ordningen med multiple W är återställd med andra ord?Fixade ett par till mig och tjejen via Adidas, får se hur dagen slutar
hooka mig med ett par US 7.5Fixade ett par till mig och tjejen via Adidas, får se hur dagen slutar
om du litar på mig, pm:a din paypalhooka mig med ett par US 7.5