Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gav upp efter 1,5h på adidas. Jäkla skit
Jag hittar inga på adidas hemsida?
Kommer ej in due to security...bajssidaadidas.com/yeezy
Lyckades.. det var på tiden.![]()
Köat i 2,5h på Adidas hemsida medans andra plockar hem 2-3 par...Kul för er.
Själv hatar jag ännu mer ’limiterade’ sneakers nu.
L med andra ord.
Kul för er.
Själv hatar jag ännu mer ’limiterade’ sneakers nu.
L med andra ord.
Alltså det kan ju inte vara någon som inte lyckas köpa dessa? Kom in direkt även på telefonen. Så om nån vill ha två par så kan jag ordna.Och bara därför blev det en W nu.
Blev ju tvingen att handla bara av princip nu. Annars könnerjsg egentligen som @vaniljglass![]()
Alltså det kan ju inte vara någon som inte lyckas köpa dessa? Kom in direkt även på telefonen. Så om nån vill ha två par så kan jag ordna.
Ja det är tydligt när folk köper 6 par var.Sluta nu. Dom är ju ’limiterade’.
Och unika!
![]()
Gyrazo lr bot? :O6 par än så länge, @DB15 fick ett par![]()
Som sagt! Grande tack!!!6 par än så länge, @DB15 fick ett par![]()
TelefonerGyrazo lr bot? :O
Retail +500?Lyckades faktiskt med 4 par.
Undrar vad resell på dessa kommer bli
Jo dessvärre.Alltså det kan ju inte vara någon som inte lyckas köpa dessa? Kom in direkt även på telefonen. Så om nån vill ha två par så kan jag ordna.
Retail +500?
Nejdå, runt 3k tror jag. Släppts väldigt många par av dessaser ut som att de kommer ligga kring 4500ish. Ebay ligger de ute för 4-4.5k