• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Parkbank

Omega
Senaste köpet, men vet ej vad jag tycker ännu.
Typ Reebok Classics fast det är Yeezy :D
Någon annan som köpte dessa?
1294F992-B0FA-4F96-AD86-E32F388D81D8.jpeg

Jag inväntar ett par. Har sedan tidigare https://caliroots.se/adidas-originals-powerphase-og-b25934/p/35606 tycker skon fungerar bra. Dock är den ganska lik Reebok som du säger.
 

Klockaren

Panerai
På jakt efter ett par vinterkängor / sneakers. Springer runt i ett par Stan smith nu och skulle vara trevligt med en lite varmare sneaker kan även vara högre modell.
Har ni nåt tips? Har spanat in NIKE M COURT BOROUGH MID WINTER och det är väl nåt i det stuket jag letar efter.

253622_101_NIKE_M COURT BOROUGH MID WINTER.png
 

almeyero

Panerai
På jakt efter ett par vinterkängor / sneakers. Springer runt i ett par Stan smith nu och skulle vara trevligt med en lite varmare sneaker kan även vara högre modell.
Har ni nåt tips? Har spanat in NIKE M COURT BOROUGH MID WINTER och det är väl nåt i det stuket jag letar efter.

253622_101_NIKE_M COURT BOROUGH MID WINTER.png

Kolla in Timberland Adventure 2.0. Finns både i höga och låga modeller. Riktigt bra kombo mellan sneaker och vintersko.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
9765CE11-0119-44A3-97C5-4585555A3D21.jpeg
A71FBC94-FF94-4244-A552-6240D184ECD2.jpeg

Jag tycker de är så jävla coola! Hoppas de sitter som ett par va liga AF1 för jag tror frugan köpt ett par sådana i julklapp till mig.

Jordans%20qfpCD2EP_3818.jpg

Jagade ett par Spizike Winterized för några år sedan. Apsnygga men stenhårda, gick knappt att gå i dem.

Köpte därefter ett par med Lunarlon-sula, skönaste dojorna jag någonsin haft tror jag. Vete fan vart de tog vägen, ligger väl begravda i sneakerkällarn.
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Jag älskar att det är så många som skriver upp sig på raffles och köar i butiker och sen i slutet så tjänar dem inga pengar på det. Karma is a bitch!
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Breds US9.5 i skick 9/10 - tänker mig typ 4k
och Beluga 2.0 använda två gånger släpper dessa för retail. 2400kr. Ska göra annons imorgon. :)
 
Topp