Beställde dessa idag, SNS har 15% på reapriset idag och fastnade för denna. Tack för tipset!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag älskar att det är så många som skriver upp sig på raffles och köar i butiker och sen i slutet så tjänar dem inga pengar på det. Karma is a bitch!
Beror på hur du ser det, de som lyckas köpa de största storlekarna 46+ lyckas få mest för de tillverkas minst. Hypen håller helt klart på att dö ut, det visade det sig med beluga 2.0
Beror på hur du ser det, de som lyckas köpa de största storlekarna 46+ lyckas få mest för de tillverkas minst. Hypen håller helt klart på att dö ut, det visade det sig med beluga 2.0
Det påminner om NMD som dog ut också, orsaken är större stocks enligt mig.
Helt plötsligt så är sneakern du betalade 1800-2500kr för inte så ovanlig längre och då dör hypen.
Hoppas den kommer ut snart! Hört om 18/12 men vette tusan. Lyckades hitta bra bilder på adidas hemsida och en länk som finns men inte funkar
https://www.adidas.se/futurecraft-4d-skor/B75942.html
Runt 2500sek verkar den landa på
![]()
![]()
![]()
![]()
Håller bara medLöjligt grymma tycker jag!
Jag fick dessa i US11 i julklapp men de är sjukt tighta. Om någon sitter här och ruvar på ett par större sp PMa omgående.![]()
![]()
Jag tycker de är så jävla coola! Hoppas de sitter som ett par va liga AF1 för jag tror frugan köpt ett par sådana i julklapp till mig.
20% på reapriset på Adidas. Klickade hem ett par EQT för en femhundring. Stabilt med 800:- i rabatt.![]()
![]()
Tack!20% på reapriset på Adidas. Klickade hem ett par EQT för en femhundring. Stabilt med 800:- i rabatt.![]()
![]()
EXTRA20 är rabattkoden. Your welcome!Behöver man kod eller räknas priset av automatiskt?
Fan, hittade två riktigt feta UB's!
![]()
![]()
Jag behöver inte dem, men avtryckarfingret ligger nära till hands!![]()
Fan, hittade två riktigt feta UB's!
![]()
![]()
Jag behöver inte dem, men avtryckarfingret ligger nära till hands!![]()
Stan Smith var riktigt snygga. Får man fråga var du köpt dem?Dagens köpBilligt och bra!
![]()
![]()
![]()
TackarStan Smith var riktigt snygga. Får man fråga var du köpt dem?
Det mesta går att bära till jeans. Du får specifiera mer än så.Önskar tips på sneakers att bära till jeans.
Har ledsnat på mina converse, stan smith och Air Tavas.
Sant!Det mesta går att bära till jeans. Du får specifiera mer än så.![]()
Air Force 1Sant!
Gillar skor utan konstigheter, inte så mkt färgvariationer. Du ser ju ungefär vilken typ av sneakers jag brukar ha på mig.![]()