• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Klockaren

Panerai
78C258CE-BF3C-4E46-8AAD-162329EE258E.png

Beställde dessa idag, SNS har 15% på reapriset idag och fastnade för denna. Tack för tipset! :)
 

Bottega

Cartier
Jag älskar att det är så många som skriver upp sig på raffles och köar i butiker och sen i slutet så tjänar dem inga pengar på det. Karma is a bitch!


Beror på hur du ser det, de som lyckas köpa de största storlekarna 46+ lyckas få mest för de tillverkas minst. Hypen håller helt klart på att dö ut, det visade det sig med beluga 2.0
 

Klockaren

Panerai
Beror på hur du ser det, de som lyckas köpa de största storlekarna 46+ lyckas få mest för de tillverkas minst. Hypen håller helt klart på att dö ut, det visade det sig med beluga 2.0

Det påminner om NMD som dog ut också, orsaken är större stocks enligt mig.

Helt plötsligt så är sneakern du betalade 1800-2500kr för inte så ovanlig längre och då dör hypen.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Beror på hur du ser det, de som lyckas köpa de största storlekarna 46+ lyckas få mest för de tillverkas minst. Hypen håller helt klart på att dö ut, det visade det sig med beluga 2.0

Det påminner om NMD som dog ut också, orsaken är större stocks enligt mig.

Helt plötsligt så är sneakern du betalade 1800-2500kr för inte så ovanlig längre och då dör hypen.

Större stock i kombination med att folk vaknar upp från masspsykosen och inser det riktigt sjuka med att flertalet sneakers ska vara limiterade...
 

falten

Cartier
Något försläpp på adidas hemsida? Vem vet! Fasen om man missa, verkar som 18e januari annars är halvt officiella release dagen...
image.jpeg
 

Oliver

Cartier
2-Faktor
Hej sneakers-experter!
Har nyligen köpt ett par Ultraboost 4.0 från adidas.se och är helt grön på vad som anses vara "rätt" stolek.
Hur tight ska UB sitta när de är nya? Mina sitter rätt så tight och känns som en kompressionssocka. Bör jag byta till en storlek större eller töjer dem sig?

På RM Williams har jag strl 9 och på UB tog jag 43 1/3 (US 9,5), tror ni de är rätt?
 
Topp