• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Mr.Porter har en hel del vettiga Common Projects i många storlekar på sin rea (40%).

@vaniljglass kanske?

https://www.mrporter.com/en-se/mens/Sale/Designers/Common_Projects/All

Dessa bl.a.

1007890_mrp_fr_l.jpg
1007900_mrp_fr_l.jpg
1007898_mrp_fr_l.jpg

Senast ändrad:
Samma här... Har kollat på det här paret länge, men 3500:- tar emot fruktansvärt.

1007890_mrp_fr_l.jpg

Fundera på att tröstköpa dessa som även har legat på radarn.

1007900_mrp_fr_l.jpg

Dags att testa nåt nytt! Slovakiska Novesta! Jag ska vara ärlig: jag är nästan chockad över hur bra dom är! Handsydda i Slovakien, sulor i vulkaniserat naturgummi, iläggskomfortsula och en klassisk look som dom tillverkat sen 30-talet. Dom är rätt billiga till att börja med, men just dessa köpte jag för halva priset, löjliga 375kr! Blir inte så mycket bättre än så för det priset!
Nu är bara frågan om jag ska köra på monokromt eller med vita snören...
CB991F3A-6E51-44EE-AD81-B654FA58BF8C.jpeg

Hur är Axel Arrigato i strl? Kör us 9,5 i Nike
Är det clean 90 som är standardmodellen? Har inte möjlighet att kika i butik men tycker de ser lite bulkiga ut

Tacksam för svar

Är det bara jag som kör Adidas egna design så nan får lite eget stuk på dosorna? Kanske är okreddit......

Skickat efter ett par forest hills, någon som har erfarenhet av dom? Finns små luftintag/hål undertill, går dessa bara att bära när det är torrt ute i och med detta?
adidas-originals-forest-hills-cq2083-p14908.jpg

Tillbaka
Topp