Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Knäpp och rolig collab!Vad säger sneaker-maffian om dessa som vi fick tag på idag då? LV/Supreme. Tyvärr inte i min storlek men det är kanske bara bra. "Don´t get high on your own supply"
![]()
Fräsiga! Vad kostar kalaset?Vad säger sneaker-maffian om dessa som vi fick tag på idag då? LV/Supreme. Tyvärr inte i min storlek men det är kanske bara bra. "Don´t get high on your own supply"
![]()
Snabba som tusan, påminner om de här gamla Lacoste pjucksen med flärp. Men jag är väl inte målgruppen antar jagVad säger sneaker-maffian om dessa som vi fick tag på idag då? LV/Supreme. Tyvärr inte i min storlek men det är kanske bara bra. "Don´t get high on your own supply"
![]()
Ser ut som skit imo, tur alla tycker olikaVad säger sneaker-maffian om dessa som vi fick tag på idag då? LV/Supreme. Tyvärr inte i min storlek men det är kanske bara bra. "Don´t get high on your own supply"
![]()
Skulle gissa på att de landar kring 9k om vi säljer dessa i Sverige. Internationellt går de för kring 11k.Fräsiga! Vad kostar kalaset?
Alla tycker vi olikaSer ut som skit imo, tur alla tycker olika![]()
Skulle gissa på att de landar kring 9k om vi säljer dessa i Sverige. Internationellt går de för kring 11k.
Såldes i väldigt begränsad upplaga hos LV. Det gjordes flera saker i samarbetet mellan LV och Supreme. Allt säljs med galna premier på andrahandsmarknaden.Var säljs dem?
Hm har bra ”invisible socks” alltså ankelsockar. Med som nått gummiaktigt i hälen som håller sockarna på plats.Någon som har tips på bra strumpor som funkar till sneakers? Tycker de flesta jag testar halkar ner vid hälen..
Har storlek 44-45 i skor.
bumpKan jag absolut göra. Dags att plocka fram alla sommarsneakers snart så då brukar det bli en inventering.
Stay tuned!
Blev en dubble W på dom. Ska till en början sälja det ena paret, får se vad ja tycker när dom kommer fram.Yeezy 500 någon?
nya didaaas (blev ett par blåa och ett par vita)![]()
court vantage!Vilken modell är det? Ser nice ut