• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Sjobedan

Rolex
Nytt i skohyllan :)
9E1D445C-EFAF-40FD-A9E3-363A3CEC7FE3.jpeg
 

Roxen

Cartier
Hörrni grabbar,

Har ett gäng mockasneakers som behöver en omgång för att bli fina igen. Hur gör ni? Tycker även lädersnörena blir lite mossiga. Önskar råd på tvätt och impregnering. Annars åker de fan in i maskinen snart... Tack!
 

agraw

Cartier
2-Faktor
För en totalt ovetande sneakersköpare, var kan man hitta riktigt bra reor nu i sommar på framförallt Nikes? :)
 

Trulli

Cartier
D6572AB3-A53D-490F-83EC-265B32F9CD3B.jpeg
5130AFF1-053F-44E1-8D75-633B187B882D.jpeg
Införskaffade ett par riktigt snygga svarta sneakers i mocka från brioni nu för ett par dagar sedan! Behöver dock tips för vilka byxor ni tror att dom kan passa till :)

Snyggt med mocka. Var är dessa inköpta? Jag har ett gäng Brioniskjortor men de köper jag när jag är i Italien. Finns de att köpa i Sverige eller är det nätet som gäller?
 

Grabbenvetvad

Omega
2-Faktor
Saken med sneakers är att man köper dem man själv tycker är fina.
Sen har alla olika smak gällande skor och det är roligt för annars hade vi alla haft samma sko?
 
  • Like
Reactions: Oli

Hellebring

Cartier
Inga finsneakers men nya roshe idag. Är nog min favorit när det gäller bekvämlighet.
Är man dessutom snål, som jag, brukar det gå att hitta billigt :D
0489B74D-DA22-4D48-A08B-F3B27DAE5D73.jpeg
 
Topp