Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hörrni grabbar,
Har ett gäng mockasneakers som behöver en omgång för att bli fina igen. Hur gör ni? Tycker även lädersnörena blir lite mossiga. Önskar råd på tvätt och impregnering. Annars åker de fan in i maskinen snart... Tack!
Caliroots! Dom har sommarrea just nu och denna vecka en extra rabattkod (EXTRA20) för 20% extra rabatt!För en totalt ovetande sneakersköpare, var kan man hitta riktigt bra reor nu i sommar på framförallt Nikes?![]()
Caliroots! Dom har sommarrea just nu och denna vecka en extra rabattkod (EXTRA20) för 20% extra rabatt!
20% extra på reavaror alltså, ifall jag inte var tydlig nog.Funkar ej?
Införskaffade ett par riktigt snygga svarta sneakers i mocka från brioni nu för ett par dagar sedan! Behöver dock tips för vilka byxor ni tror att dom kan passa till![]()
![]()
Spanat in http://www.sweyd.se/ ? Jag är biased då jag känner grundaren. Men kan uppriktigt säga att det är grymt bra skor. 2200 kr!
Lyckades hitta dessa i New York men borde finnas på Mr.Porter att införskaffa på nätetSnyggt med mocka. Var är dessa inköpta? Jag har ett gäng Brioniskjortor men de köper jag när jag är i Italien. Finns de att köpa i Sverige eller är det nätet som gäller?
Åh herregudFulsnygga Yeezys, störtcoola faktiskt. Lite annorlunda än min vanliga stil, det blev ett lyckat köp imo.
![]()
Jag vet att du gillar den innerst inneÅh herregud![]()
Köpte dem jag med, som du säger fulsnyggaFulsnygga Yeezys, störtcoola faktiskt. Lite annorlunda än min vanliga stil, det blev ett lyckat köp imo.
![]()
Var är de snygga någonstans?Köpte dem jag med, som du säger fulsnygga
Smaken är som baken, eller?Var är de snygga någonstans?
Var en ärlig fråga angående modet med fulfula skor.Smaken är som baken, eller?![]()
Var en ärlig fråga angående modet med fulfula skor.
Ja?Modet kallas ”Dad-shoes”. Du har flera olika märken som gör liknande. Tror det uppstod när Balenciaga gjorde modellen tripple S. Nu gör flera High end märken dad shoes
Kallar du yeezy för ”High end” ?Modet kallas ”Dad-shoes”. Du har flera olika märken som gör liknande. Tror det uppstod när Balenciaga gjorde modellen tripple S. Nu gör flera High end märken dad shoes
Kallar du yeezy för ”High end” ?
Håller medTror snarare det är Balenciaga etc som åsyftas.
![]()
Man märker ju hur trendpåverkad man är, man skulle ljuga om man säger att man inte är det, men det här är en grej som går rakt över huvudet på mig. Horribelt fult.