Satt och väntade på släppet då jag ville ha ett par Samba eller Tobacco's.Adkdas by CP.Company
![]()
![]()
Försökte lägga till i kundvagnen 3 ggr och vid fjärde försöket var de slutsålda, detta inom loppet av 3 min
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Satt och väntade på släppet då jag ville ha ett par Samba eller Tobacco's.Adkdas by CP.Company
![]()
![]()
Ok jag köpte när dom släpptes på caliroots och då läg det kvar alla storlekar i minst en timme. Försökte du på adidas?Satt och väntade på släppet då jag ville ha ett par Samba eller Tobacco's.
Försökte lägga till i kundvagnen 3 ggr och vid fjärde försöket var de slutsålda, detta inom loppet av 3 min![]()
Yes var på Adidas hemsida!Ok jag köpte när dom släpptes på caliroots och då läg det kvar alla storlekar i minst en timme. Försökte du på adidas?
Den är om möjligt sämre än caliroots hemsidaYes var på Adidas hemsida!
Haha jotack..Den är om möjligt sämre än caliroots hemsida![]()
Mycket nöjd med minaSnart smäller det hos DHLs ombud.
C.QP på ingång från Linnégatan 2.
![]()
Har typ 15 par Adidas Originals. För första gången på många år (förutom ett par ellesse jag köpte förra året) köpte jag något annat. Mina första New Balance.
247. Så sköna!! Känner typ för att bara använda de resten av livet förutom på vintern.
![]()
Aja när jag ändå skrivit här får ni en bild på mina mest vad ska man skriva? Creddiga? Svåråtkomliga? Aja mina oanvända Adidas Stockholm från 2014.
![]()
Kämpade och köpte de med typ en pinne 2G från mobilen ute i skogen prick kl 01 (00 engelsk tid) och i min storlek. Dagen efter har min order försvunnit... Så ringer dit (till England) och då har de vid det släppet inte accepterat mitt svenska kort då det tar typ 2-3 dagar innan de får pengarna... Stod inget om det på hemsidan, men hade jag bara kryssat i paypal så... Såååå jag beställde ett par i storlek 39 och betalade med PayPal. Jag har 44 haha.
Haha.Kämpade och köpte de med typ en pinne 2G från mobilen ute i skogen prick kl 01 (00 engelsk tid) och i min storlek. Dagen efter har min order försvunnit... Så ringer dit (till England) och då har de vid det släppet inte accepterat mitt svenska kort då det tar typ 2-3 dagar innan de får pengarna... Stod inget om det på hemsidan, men hade jag bara kryssat i paypal så... Såååå jag beställde ett par i storlek 39 och betalade med PayPal. Jag har 44 haha.
Fin prydnad är det iaf.![]()
Blått och gult är ju snyggtHaha.
Jag sålde mina typ förra året, UK9.
Var en kul grej när jag införskaffade, men de blev aldrig använda (mest pga färgkombon)
Så gjorde rum för annat istället![]()
Blått och gult är ju snyggtHeja Sverige. Har ett par spezial i blått och gult också.
Det enda dåliga är baksidan. Gult och svart..... Jag är Djurgårdare, så döljer baksidan på skorna där de står som prydnad.
De översta.Beslutsångest på vad som ska pryda fötterna de höstdagar det inte ösregnar.
CQP Racquet sr
CQP Racquet
CQP Tarmac
![]()
![]()
![]()
Vanliga Racquet. No brainer imoBeslutsångest på vad som ska pryda fötterna de höstdagar det inte ösregnar.
CQP Racquet sr
CQP Racquet
CQP Tarmac
![]()
![]()
![]()
Det som talar emot är att det känns lite knas med en okonstruerad sneaker till hösten..Vanliga Racquet. No brainer imo
Sjukt goa. Bor i mina!Det som talar emot är att det känns lite knas med en okonstruerad sneaker till hösten..
Har dina töjt sig mycket?Sjukt goa. Bor i mina!
Lite slappare på utsidan vid lilltån men upplever inte att har de töjt sig och blivit för stora. Har använt typ dagligen sen juli och kör alltid med block.Har dina töjt sig mycket?
Har använt mina flitigt också och även jag med block. Tycker de har töjt sig en hel del dock. Var tighta på gränsen till obekväma i början men nu får jag dra åt dom så pass att snörningen nästan sluter helt tättLite slappare på utsidan vid lilltån men upplever inte att har de töjt sig och blivit för stora. Har använt typ dagligen sen juli och kör alltid med block.
Flesta märken kommer med lite tjockare modeller inför vintern, med gore tex osv. Reebok classic leather, adidas zx Flux osv.Har som jag skrivit innan en kärlek till Adidas Originals design. Har ett par St Petersburg i gore tex till vintern. Tips på några skönare att ha när det är regn och snö? Har New Balance något sånt?
Älskar mina NB 247. Använt de varje dag sen jag köpte de i stort sett. Men de är luftiga och kommer bli blöta.
Grymma! Ser fram emot att plocka fram mina med nitmönster.Flesta märken kommer med lite tjockare modeller inför vintern, med gore tex osv. Reebok classic leather, adidas zx Flux osv.
Förra året körde jag svarta låga AF1 duckboot.
![]()
Oj! Nej så har det verkligen inte blivit för mig trots mycket slarv utan strumpor i sommar osv.Har använt mina flitigt också och även jag med block. Tycker de har töjt sig en hel del dock. Var tighta på gränsen till obekväma i början men nu får jag dra åt dom så pass att snörningen nästan sluter helt tätt