• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

57129AAF-9F77-4839-BC88-D5CE3FA92977.jpeg

2443778216_3b0f897903.jpg

Nike AF1 Scarface

Hm, väldigt tyst här trots nytt Yeezy-släpp.. ingen som slått till på de nya tripple white? eller yeezy-hype'n är förbi nu? ;)
Yeezys hype'n är död för stunden, inte konstigt med tanke på att de restockar tidigare modeller och kommer fortsätta göra det. Men Kanye har ju tidigare sagt att skorna ska vara tillgängliga för alla, har ju aldrig tidigare hänt att ett par Yeezys fortfarande sitter på Adidas hemsida 24h efter release

Hej folket! Jag är ute efter ett par lädersneakers i samma stuk som exempelvis CP Achilles men där jag har ett krav på att de får kosta max 1500 kr.
Suitsupply verkar sälja några för 1400 kr som verkar helt ok och tänkte köra på det men är egentligen främst sugen på att veta om ni har några andra bra tips?

Tack på förhand! :)

På senare år har jag börjat få problem med fötterna när kylan kommer, så pass att jag snudd på bor i mina Sorel-kängor. Är det någon som har förslag på bra alternativ om man inte hela tiden vill ha skoterkängor på fötterna. Funktion går före form, men det vore ju trevligt om det såg någorlunda bra ut. Gärna sådant som ni själva har erfarenhet av. Har googlat lite men erfarenhetsmässigt är det sällan som tillverkarnas beskrivningar stämmer överens med verkligheten. Så om någon har köpt sneakers som inte gick att ha för att de var För varma så börjar vi närma oss vad jag är ute efter :)

På senare år har jag börjat få problem med fötterna när kylan kommer, så pass att jag snudd på bor i mina Sorel-kängor. Är det någon som har förslag på bra alternativ om man inte hela tiden vill ha skoterkängor på fötterna. Funktion går före form, men det vore ju trevligt om det såg någorlunda bra ut. Gärna sådant som ni själva har erfarenhet av. Har googlat lite men erfarenhetsmässigt är det sällan som tillverkarnas beskrivningar stämmer överens med verkligheten. Så om någon har köpt sneakers som inte gick att ha för att de var För varma så börjar vi närma oss vad jag är ute efter :)
Problem med blodcirkulationen? Letar lite liknande men funderar nästan på att istället lära mig Wim Hof metoden för att slippa köpa på sig massa vinterkläder. :)

Annars satsa på ett par gore-tex sneakers el liknande och kombinera med dessa sockor. Fungerade fint för mig förra året.
https://m.clasohlson.com/se/Värmesocka-Heat-Holders,-stl.-39-45--/31-9935-2

Problem med blodcirkulationen? Letar lite liknande men funderar nästan på att istället lära mig Wim Hof metoden för att slippa köpa på sig massa vinterkläder. :)

Annars satsa på ett par gore-tex sneakers el liknande och kombinera med dessa sockor. Fungerade fint för mig förra året.
https://m.clasohlson.com/se/Värmesocka-Heat-Holders,-stl.-39-45--/31-9935-2

Ja, det verkar vara cirkulationen som spökar trots ett rätt så sunt leverne. Tyvärr räcker det inte med den typen av strumpor. Ska genast läsa på om Wim Hof :)

Caliroots är i gång igen och jag var tvungen den här gången... Common Projects på 30%. Antar att det finns fler än jag som inte kan motivera prislappen - men vill ha skon. Kronas svaga kurs lär göra att priset på sikt kommer att höjas i Sverige...
Just nu finns de flesta storlekar.

www.caliroots.se

common-projects-original-achilles-low-in-suede-2121-1302-tan.jpg

common-projects-original-achilles-low-in-suede-2121-2015-blush.jpg
common-projects-original-achilles-low-in-suede-2121-4928-navy.jpg
common-projects-original-achilles-low-1528-4000-off-white.jpg
common-projects-original-achilles-low-1528-3379-army-green.jpg

common-projects-original-achilles-low-1528-3097-bordeaux.jpg
Och jag som bestämde mig för en modell som inte finns med på rean igår. Betyder det att jag måste köpa ett till par?

Tillbaka
Topp