• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Kessler

Rolex
Reebok classic leather gore-tex finns tex.

eng_pl_Mens-Shoes-sneakers-Reebok-Classic-Leather-Mid-Gore-Tex-AQ9850-11522_1.jpg
Precis sånt jag eftersökte :)

När jag söker efter New Balance 574 Winter kommer det bara upp massa vanliga 574 och när jag söker efter Reebook är det samma där, kommer upp vanliga reebook classic. Vet du nån sida där de finns?

Vill ha 574 egentligen. Men jag klär mig sällan i svart, förutom vinterjackan. Vill helst inte ha svarta vinterskor heller.
 

Kessler

Rolex
Inte riktigt samma stil, men jag gillar Björn Borgs fodrade sneakers. Vanlig sneakersula, men funkar bra så länge det inte är tokmycket slask. :)

Mjo den stilen funkar. Men ute efter grövre sula. Har ett par Adidas Originals gore tex (St Petersburg) som hade räckt med att använda, men de har sneakerssula.

Synd att jag inte hittar de där Reebok, verkar ha varit limited edition? Eller NB i annan färg.

Desaa kanske: https://www.eskor.se/snorskor-new-balance-classics-h754lfn-morkbla.html Har aldrig handlat därifrån, sidan känns lite mysko.
 
Senast ändrad:

Richie

Audemars
2-Faktor
Mjo den stilen funkar. Men ute efter grövre sula. Har ett par Adidas Originals gore tex (St Petersburg) som hade räckt med att använda, men de har sneakerssula.

Synd att jag inte hittar de där Reebok, verkar ha varit limited edition? Eller NB i annan färg.

Desaa kanske: https://www.eskor.se/snorskor-new-balance-classics-h754lfn-morkbla.html Har aldrig handlat därifrån, sidan känns lite mysko.
Jag kör med Adidas ZX Flux Winter, supernöjd!
Dock osäkert om de går att köpa längre..

the-adidas-zx-flux-gears-up-for-winter-0.jpg
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Någon annan som skall försöka införskaffa dessa HU x BBC? Tips tas emot annars, alltid velat ha ett par HU och bbc är nice. Sns har raffle, Cali släpper som vanligt på hemsida vid midnatt verkar det som.

billionaire-boys-club-pharrell-williams-adidas-heart-mind-release-date-price-01.jpg
 

addelito

Omega
2-Faktor

Kessler

Rolex
Har du kollat in Air max mid winter?
Ser riktigt sköna ut om man gillar air max.
Har en Nike-bojkott. Vet inte helt varför. Men haft det så länge att om jag köper Nike känns det som att jag skulle vara otrogen. Eller som att byta lag att hålla på i idrott.

Kör nog på de där New Balance om de behövs. Klarat mig bra med mina Adidas gore tex innan. Men var länge sen man hade riktiga "boots" och gillar de som ser ut som sneakers. Typ Adidas Gazelle 50s som jag tror de heter (höga Gazelle) som jag har i tyg hade varit grymma om de fanns i annat material med gore tex och foder.
 

Writer136

Panerai
Har en Nike-bojkott. Vet inte helt varför. Men haft det så länge att om jag köper Nike känns det som att jag skulle vara otrogen. Eller som att byta lag att hålla på i idrott.

Kör nog på de där New Balance om de behövs. Klarat mig bra med mina Adidas gore tex innan. Men var länge sen man hade riktiga "boots" och gillar de som ser ut som sneakers. Typ Adidas Gazelle 50s som jag tror de heter (höga Gazelle) som jag har i tyg hade varit grymma om de fanns i annat material med gore tex och foder.

Här nästan tvärtom. Köper nästan alltid Nike o fastnade framförallt för free run 2 modellen. Men till hösten nu vile jag ha något som inte blir blött av en droppe vatten och lite rejälare sula.
Köpte först ett par the north face sneakers i låg modell men kom inte överens med storleken o självklart fanns de inte i en halv storlek mindre.
Vart ett par helsvarta air max i typ liknande materal som fick bli en värdig ersättare.
DSC_9134.JPG
 
Topp