Bara skit.Vet ej om ni också fått smset men jag SL svänga förbi
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara skit.Vet ej om ni också fått smset men jag SL svänga förbi
![]()
SNS likaså, dock bara via inlogg/mailen verkar det som. Blir att fynda lite.Caliroots kickar rea nu. 30-50% på väldigt mycket.
Brukar alltid vara över 1000kr? Har de börjat snåla och ta betalt för frakt vid rea perioder?Jävla skräpsida Cali är, inte ens gratis frakt vid beställning över vissa summor?
Är över 1k, fortfarande fraktavgift. Snåla jävlar, ska se om skorna finns någon annanstans.. SNS har fri frakt över 698kr. Är inte mycket begärt. Visst 39kr är en struntsumma men schenker är ingen höjdare och föredrar sidor som bjuder på frakt & retur..Brukar alltid vara över 1000kr? Har de börjat snåla och ta betalt för frakt vid rea perioder?
Är över 1k, fortfarande fraktavgift. Snåla jävlar, ska se om skorna finns någon annanstans.. SNS har fri frakt över 698kr. Är inte mycket begärt. Visst 39kr är en struntsumma men schenker är ingen höjdare och föredrar sidor som bjuder på frakt & retur..
Är över 1k, fortfarande fraktavgift. Snåla jävlar, ska se om skorna finns någon annanstans.. SNS har fri frakt över 698kr. Är inte mycket begärt. Visst 39kr är en struntsumma men schenker är ingen höjdare och föredrar sidor som bjuder på frakt & retur..
Håller helt med, jag hatar verkligen frakt av principer.
Men kan man beställa från Cali till en av deras butiker ist för hem?Varför beställer ni ens med frakt om ni bor i Stockholm? Hämtar alltid ut i butiken om det går för att;
1. slippa betalar att posten ska ficka upp saker
2. slippa vänta onödigt länge
3. kolla/prova på en gång om man vill (du har ju fortfarande skydd av distanslagen så 14 dagars ångerrätt gäller ändå)
Har inte tid med det. Beställer hellre och hämtar nära hemmet när jag har tid.Varför beställer ni ens med frakt om ni bor i Stockholm? Hämtar alltid ut i butiken om det går för att;
1. slippa betalar att posten ska ficka upp saker
2. slippa vänta onödigt länge
3. kolla/prova på en gång om man vill (du har ju fortfarande skydd av distanslagen så 14 dagars ångerrätt gäller ändå)
Men kan man beställa från Cali till en av deras butiker ist för hem?
Det går fint!Sist jag handlade hos dom gick det i alla fall och likaså alla gånger innan.
Beställde trots allt. Får idag mail om att det inte skickats för varan är slut eller något annat. En dag före julafton, trevligt. Handlar aldrig mer hos caliroots. Skräp.Jävla skräpsida Cali är, inte ens gratis frakt vid beställning över vissa summor?
Vad försökte du köpa?Beställde trots allt. Får idag mail om att det inte skickats för varan är slut eller något annat. En dag före julafton, trevligt. Handlar aldrig mer hos caliroots. Skräp.
Flux Xeno.Vad försökte du köpa?
Jag räknar med att man har en vettig sida som håller koll på lagersaldot. Precis som SNS har. Gällande konserter har jag alltid förköp.Det är väll ändå något man får kunna räkna med, att varan tar slut. Likaså om man vill köpa biljetter till någon konsert, bara för att man inte får en biljett då de tog slut på tre minuter kan man ju inte skylla allt på säljaren och svartlista den för det. Iof är ticknet sämst men ändå..
Cheer up och ha en riktigt god jul istället!![]()
Vilken färg tycker ni är mest all around? Svarta eller navy? Eller någon annan färg ?
Svart och vit, separat.Vilken färg tycker ni är mest all around? Svarta eller navy? Eller någon annan färg ?
Är lite avis faktiskt...Mina 750 kom idag (obs inte min bild)
![]()
Känslan av dem förvånade mig måste jag säga, kändes som vinterskor..Är lite avis faktiskt...
Vet att jag aldrig kommer att använda dom om jag har ett par, men gillar dom ändå!![]()
Jaha, där ser man! Då var jag inte lika sugen längre...Känslan av dem förvånade mig måste jag säga, kändes som vinterskor..
Jaha, där ser man! Då var jag inte lika sugen längre...![]()
Fast fan va snygga dom är!!!
Dom tog alla själv och sålde för 5 gånger retail