• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Vet ej om ni också fått smset men jag SL svänga förbi
image.png
Bara skit.

Brukar alltid vara över 1000kr? Har de börjat snåla och ta betalt för frakt vid rea perioder?
Är över 1k, fortfarande fraktavgift. Snåla jävlar, ska se om skorna finns någon annanstans.. SNS har fri frakt över 698kr. Är inte mycket begärt. Visst 39kr är en struntsumma men schenker är ingen höjdare och föredrar sidor som bjuder på frakt & retur..

Är över 1k, fortfarande fraktavgift. Snåla jävlar, ska se om skorna finns någon annanstans.. SNS har fri frakt över 698kr. Är inte mycket begärt. Visst 39kr är en struntsumma men schenker är ingen höjdare och föredrar sidor som bjuder på frakt & retur..

Håller helt med, jag hatar verkligen frakt av principer.

Håller helt med, jag hatar verkligen frakt av principer.

Varför beställer ni ens med frakt om ni bor i Stockholm? Hämtar alltid ut i butiken om det går för att;
1. slippa betalar att posten ska ficka upp saker
2. slippa vänta onödigt länge
3. kolla/prova på en gång om man vill (du har ju fortfarande skydd av distanslagen så 14 dagars ångerrätt gäller ändå)

Varför beställer ni ens med frakt om ni bor i Stockholm? Hämtar alltid ut i butiken om det går för att;
3. kolla/prova på en gång om man vill (du har ju fortfarande skydd av distanslagen så 14 dagars ångerrätt gäller ändå)
Men kan man beställa från Cali till en av deras butiker ist för hem?

Har inte tid med det. Beställer hellre och hämtar nära hemmet när jag har tid.

Det är väll ändå något man får kunna räkna med, att varan tar slut. Likaså om man vill köpa biljetter till någon konsert, bara för att man inte får en biljett då de tog slut på tre minuter kan man ju inte skylla allt på säljaren och svartlista den för det. Iof är ticknet sämst men ändå..

Cheer up och ha en riktigt god jul istället! ;)

Det är väll ändå något man får kunna räkna med, att varan tar slut. Likaså om man vill köpa biljetter till någon konsert, bara för att man inte får en biljett då de tog slut på tre minuter kan man ju inte skylla allt på säljaren och svartlista den för det. Iof är ticknet sämst men ändå..

Cheer up och ha en riktigt god jul istället! ;)
Jag räknar med att man har en vettig sida som håller koll på lagersaldot. Precis som SNS har. Gällande konserter har jag alltid förköp. ;)

Fick ett par NB 574 av frugan för något år sedan. Tog ett tag men har i höst insett dess storhet och komfort. Så fick bli ett par 420 nu i reatider. Känns som det kan bli ett par vanliga blå senare i vår med om dessa är lika bra som min nuvarande sko :)
image.jpeg

Tillbaka
Topp