• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

[Bobo]

Rolex
DSC_0011.JPG

Antar att sneakersgudarna log mot mig.
Grattis!
Trodde sånt bara hände i sagorna.:rolleyes:
 

supreeme

Omega
Säkert inget för er konässörer av sneakers men jag överraskade i alla fall mig själv med detta köp. Är ju typisk sneakerskille men detta var utanför vad jag normalt dras till. Dock kändes de så somriga att det blev ett spontanköp
 

Bilagor

  • IMG_20200604_145957.jpg
    IMG_20200604_145957.jpg
    329.5 KB · Visningar: 6

3AMEternal

Omega
2-Faktor
Någon som äger sneakers från A Days March här? Värda pengarna? Bekväma eller skoskav-deluxe? Kvalité? Tycker de ser ut att vara fullgoda alternativ till 'dressade sneakers' för det dubbla priset.

Ja, det tycker jag -- haft de vita i skinn sedan första släppet (kanske 3-4 år sedan?) och använt mycket, i rotation såklart, men mycket. De börjar se lite anfrätta ut nu, men helt klart mer än fullgott alternativ till Common Projects. Hade även P&F:s egna innan, också bra!
 
Det var på tiden tycker man. Här kan vi snacka om alla möjliga sneakers, hur mycket som helst.
Jag personligen uppskattar både finskor och sneakers, men tycker även att det bör finnas en dedikerad sneakers tråd. Slipper man även lite tjafs emellanåt i sko-tråden.

Precis som med klockor finns det vissa skor man borde haft eller ha i samlingen. Kan tycka att man ska ha minst ett par av följande skor. Då & nutida klassiker.
- ZX Flux
- Roshe run, Air Force1, Air max valfri, m.m.
- Converse, trots det dåliga sulorna. Nya modellen har ju dock förbättrad vibram-sula.
- Jordans?
- Asics, valfri
Fyll på listan med vad ni tycker!

Släng upp fler bilder på dina nya pjucks @WBergdahl, är själv sugen på ett par GL3. Hur är det i storlekarna?

Dessa släpps om en timme ungefär på END, är sugen men tveksam. Ful-snygga. Speciella. Just därför man vill ha dem dessutom.
acronym-nike-lunar-force-1-release-date-4.jpg
Achielles Low Common projects är en klassiker men lite överpris... dock jäkligt snygga och bekväma
 
Topp