Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du verkar iaf ha en förkärlek till det enda rätta märket!Behöver titta på en ny lösning för förvaring. Ett lagom diplomatiskt svar.Handball Spezial![]()
Det är kul med alla som gillar sneakers.Du verkar iaf ha en förkärlek till det enda rätta märket!
///
Det är kul med alla som gillar sneakers.
Om nån vill bära Nike så ska inte jag stå i vägen. Jag har sett flera fullt normala barn som bär dom och jag kunde inte se nåt direkt avgörande fel på deras vårdnadshavare heller.
Hur många sneakers har du![]()
Fast självklart finns det fler Adidas på skohyllan.
Quesence
Vet faktiskt inte, men 40:ish är nog hyfsat nära sanningen.Hur många sneakers har du![]()
Jag har tänkt massa på det där också å försökt komma fram till åtminstone en sko men landar hela tiden i följande: gjuta en iläggssulaNu under sommaren när jag rör mig mycket tänkte jag lösa ett par sneakers som inte dödar fötterna vid 10k steg (CQP, Sweyd, etc.). Vill gärna ha några som ser ganska schyssta ut men som även är väldigt sköna. Har funderat på Adidas NMD R1. Bra/Anus? Andra tips?![]()
Ultraboost, alltid.Nu under sommaren när jag rör mig mycket tänkte jag lösa ett par sneakers som inte dödar fötterna vid 10k steg (CQP, Sweyd, etc.). Vill gärna ha några som ser ganska schyssta ut men som även är väldigt sköna. Har funderat på Adidas NMD R1. Bra/Anus? Andra tips?![]()
Som @snoozarn säger så är ju Ultraboost kungliga, personligen tycker jag dock att jag blir jäkligt varm/svettig i dessa. Känns som om dem andas dåligt, utöver detta så sitter dem ju som en strumpa (på riktigt, jag knyter inte ens dem som jag har som löparskor) och man går som på molnNu under sommaren när jag rör mig mycket tänkte jag lösa ett par sneakers som inte dödar fötterna vid 10k steg (CQP, Sweyd, etc.). Vill gärna ha några som ser ganska schyssta ut men som även är väldigt sköna. Har funderat på Adidas NMD R1. Bra/Anus? Andra tips?![]()
NMD är skit för fötterna. Köp något som inte är fashion.Nu under sommaren när jag rör mig mycket tänkte jag lösa ett par sneakers som inte dödar fötterna vid 10k steg (CQP, Sweyd, etc.). Vill gärna ha några som ser ganska schyssta ut men som även är väldigt sköna. Har funderat på Adidas NMD R1. Bra/Anus? Andra tips?![]()
Intressant,utveckla gärna.NMD är skit för fötterna.