• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

doublepleats

Breitling
Dags för några mer dressade sneakers. Ngn med erfarenhet av:

C.QP Raquet
B75E4760-D827-4D5F-9046-4BF260CDCFC9.jpeg

Zespa ZSP23
3EBA1D6F-DDC4-4575-A7DF-8129431B26AA.jpeg

Morjas O2
278EAE15-178D-466F-8114-C48421C1FB29.jpeg


morjas ser lite för runda ur i tån vilket jag brukar ha svårt för

andra tips?
Jag äger Morjas sneakern i både vitt skinn och i grå mocka. Är väldigt nöjd med dem och upplever inte tån för rund eller klumpig (vilket jag är allergisk mot) Tror det är vinkeln på bilden som spökar. Slänger med bilder på mina jag har på mig idag:
 

Bilagor

  • Image from iOS (6).jpg
    Image from iOS (6).jpg
    617.6 KB · Visningar: 46
  • Image from iOS (7).jpg
    Image from iOS (7).jpg
    603.5 KB · Visningar: 48

Jens

Greedo
B5CDC978-EB05-4524-A466-FF1B78214412.jpeg

Ett till par Saucony Jazz! Tror jag har 5 eller ev 6 nu och det borde ju räcka kan man tycka.
Nu är det så att jag känner mig själv allt för väl och antar att det här bara är början.
Men, applåd till Saucony som fortfarande levererar en modell som sett likadan ut i 40 år.
Medan andra tillverkare (läs Nike) utnyttjar sina jubileumsår genom att släppa överprissatta reissues så fortsätter Saucony att producera sina modeller som dom alltid gjort.

J
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Tack för omtanken! Fortfarande kasst , har kunnat springa 4km nu men känns inte helt ok, lutar åt att operera menisken, men inte bestämt mig än! Så för tillfället blir det mer av cykling istället som funkar perfa!
Bökigt…..men bra med alternativ. Jag opererar allt jag kan…….ärrad nu :) opererat bägge knän…..är 100%……hade jag inte gjort det……så va löparlivet över……men fel tråd….sorry folks
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Happ...
Kör ju genomgående Adidas men fått för mig att testa ett par Jordans. Om man har UK9 i Adidas, vad skall man ha i Air Jordan 1?
 
Topp