• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Jag hann knipa ett par dunk lows idag. Stl 40.
någon som är intresserad ?
6936CFF5-0038-4CC1-A9AF-EEF966B7419F.jpeg

Hur funkar det när man vill köpa kommande skor i appen SNKRS? Jag trycker på "Meddela mig" och sen?

sen när de släpps har du 15 min på dig att försöka köpa. efter 15 min får du oftast veta direkt om du fick köpa eller inte. var beredd på att i nästan alla släpp får du inga, eller så är det jag som har rutten tur bara :). då menar jag de heta modellerna. finns en hel del de verkar bli sittandes med länge.

släpps en hel del fint direkt på nike.com också som försvinner fort, större chans där.

dessa är mina senaste köp, riktigt nöjd med alla 3 :D

DCCB14E5-63C6-4D51-8658-0AD40D0E2306.png
2031427D-FC3C-41E1-B20E-7A05BD3159F8.png
490952C4-3D77-48DC-ACFA-7AFC5BBAA36A.png

Senast ändrad:
sen när de släpps har du 15 min på dig att försöka köpa. efter 15 min får du oftast veta direkt om du fick köpa eller inte. var beredd på att i nästan alla släpp får du inga, eller så är det jag som har rutten tur bara :). då menar jag de heta modellerna. finns en hel del de verkar bli sittandes med länge.

släpps en hel del fint direkt på nike.com också som försvinner fort, större chans där.

dessa är mina senaste köp, riktigt nöjd med alla 3 :D

DCCB14E5-63C6-4D51-8658-0AD40D0E2306.png
2031427D-FC3C-41E1-B20E-7A05BD3159F8.png
490952C4-3D77-48DC-ACFA-7AFC5BBAA36A.png
Jaså, är det så låg chans. Jag som siktat in mig på ett par Air Jordan 1 efter att ha sett dokumentärserien om Michael Jordan på Netflix 🤷‍♂️

Kanske lika bra att de är svåra att få tag i, risken är att det är ännu ett intresse likt klockor som eskalerar okontrollerat.

Jaså, är det så låg chans. Jag som siktat in mig på ett par Air Jordan 1 efter att ha sett dokumentärserien om Michael Jordan på Netflix 🤷‍♂️

Kanske lika bra att de är svåra att få tag i, risken är att det är ännu ett intresse likt klockor som eskalerar okontrollerat.

om du är ok med lows och mids är de ganska lätt att köpa bara du är någorlunda snabb när de släpps på vanliga nike appen. De släpps oftast 09:00 på angivet datum. Det är oftast jordan 1 highs, framförallt de på snkrs appen som känns omöjliga. Mycket av detta beror på scalpers tyvärr. finns bilder online där de har tusentals mobiler som försöker köpa så fort skorna släpps :(

Dom här är
AD90D96F-FA2F-405E-B201-4E9AE4C62ECC.jpeg

Löjligt glad över dom här! Saucony Jazz Gems pack. Dom här har allt om du frågar mig, c/w i grafit och det gröna kickar extremt bra med vit sula. Om jag fick välja ETT par sneakers just nu så är det dessa.
Men, det är ju inga Nike som barnen brukar säga.

J

Tillbaka
Topp