• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Bra rea hos Footlocker just nu. Bland annat Ultraboost 21 för 1099 kr.

ja verkligen. köpte mig ett par UA Embiid jag haft ögonen på ett tag

C01EA0A7-5A41-450C-89EB-0607D2640DC8.png

Vad är rimligt pris på ett par vita Common Projects Achilles som är använda typ 2ggr(mer eller mindre mint)? Insett att mina fötter troligen ej kommer överens med dessa.

Stort! Efter hård arbetsvecka, vann man en raffle på sns, väl i butik stöter man på en av grundaren Peter som inte jobbar i butiken utan bara där på besök, pratar lite med honom och får beröm för sina skor 😍 riktigt trevlig och genuin! kan helgen börja bättre 😂
016BA698-5879-4F2D-9494-BE167C8DE5B2.jpeg
4210C37C-9F0F-4FF5-8234-B0D1B596309B.jpeg
Fan, fick inga :( Dom ville jag verkligen ha. Grattis!

360D43AB-C711-481B-A9B7-C9ABA462F1B7.jpeg

Tror att jag har missat att visa dom här. Ber om ursäkt om det här blir andra gången.
Ett samarbete mellan Adidas och Moussy Japan som kom för några år sen. Svarta 3M stripes ger dessa en ytterligare dimension. Dessa nosar på guldplats bland mina sneakers och då är konkurrensen stenhård!

J

Edit: modellen heter ZX850

Fråga till er som kör yeezys. Hur är 350 v2 i storlekarna? Det verkar som det är lite små och man bör gå upp en halv storlek?

Jag har försökt googla runt men det verkar som det finns en hel del människor som tycker de är true to size. Enligt fittingroom appen är de också true to size.

uppskattar verkligen lite info 🙏

Fråga till er som kör yeezys. Hur är 350 v2 i storlekarna? Det verkar som det är lite små och man bör gå upp en halv storlek?

Jag har försökt googla runt men det verkar som det finns en hel del människor som tycker de är true to size. Enligt fittingroom appen är de också true to size.

uppskattar verkligen lite info 🙏
alltid gått TTS på de. Är en US7.5

2039B908-EFDF-4843-9912-C77A8E7985EB.jpeg
De är väl inte så limiterade längre, men gillade verkligen färgerna, och alltid kul att vinna.

Nä ganska lätt att få tag på Yeezys för retail idag. Dessa släpptes t.o.m hos Zalando!
MEN! Bara därför behöver det inte betyda att Yeezy är dåliga och döda. Håller helt med dig att den här CWn var riktigt bra och det är en riktigt bra sko!

C8327773-E9CF-47B4-8BB8-D63D4BBCEB74.jpeg

Nu går det inte att springa omkring i vita sommarsneakers med kulörta kontrastfärger längre!
Hösten kräva mer jordnära färger helst applicerade på ett par Saucony Jazz. Har bara gott att säga om märket och modellen. Tror jag har sju par nu och det är bara början.

J

C8327773-E9CF-47B4-8BB8-D63D4BBCEB74.jpeg

Nu går det inte att springa omkring i vita sommarsneakers med kulörta kontrastfärger längre!
Hösten kräva mer jordnära färger helst applicerade på ett par Saucony Jazz. Har bara gott att säga om märket och modellen. Tror jag har sju par nu och det är bara början.

J

håller med. Gillar också saucony. Riktigt bra skor och snygga med. Har bara ett par dock..än sålänge :)

håller med. Gillar också saucony. Riktigt bra skor och snygga med. Har bara ett par dock..än sålänge :)
Även en tusenmilafärd börjar med ett steg!
Saucony behöver fler som gillar dom. Det är ett ganska litet märke numerärt i Sverige och om man ska slippa köpa vissa modeller utomlands så krävs det fler konsumenter på hemmaplan. Upp med nån bild på dina nu!

J

Även en tusenmilafärd börjar med ett steg!
Saucony behöver fler som gillar dom. Det är ett ganska litet märke numerärt i Sverige och om man ska slippa köpa vissa modeller utomlands så krävs det fler konsumenter på hemmaplan. Upp med nån bild på dina nu!

J

har inte på mig mina idag men äger dessa, som ni ser just nu säljs för sjukt bra pris på sns :)

jag är sugen på att prova Karhu, verkar också vara rätt schyssta grejer. Har du provat dessa?

har inte på mig mina idag men äger dessa, som ni ser just nu säljs för sjukt bra pris på sns :)

jag är sugen på att prova Karhu, verkar också vara rätt schyssta grejer. Har du provat dessa?
Svinlänge sen jag provade ett par, men har hört mkt bra om dom.

J

Tillbaka
Topp