Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet inte vad du har för storlek här här är en ganska bra rea på både Made in USA och Made in England-modeller.Tack grabbar!
Jag har storlek 41, us8, 26 cm i nike/adidas eller i vanliga fall.Vet inte vad du har för storlek här här är en ganska bra rea på både Made in USA och Made in England-modeller.
New Balance - Allike Store
Find your Balance with sneakers and shoes by New Balance at our Online Sneakers Store. Large Variety of brands and sneakers available at allikestore.comallikestore.com
Genuint glad dessutom! Älskar skiten!Nu blir Jens glad
Vad skådar mitt norra öga! Ett par Grid 8000!
Satan så schyssta!!650:- på CQP sale.
Håller med, riktigt snygga. Sjukt bra pris, och ännu bättre om skoblocken ingick i det prisetSatan så schyssta!!
Ingick inte i priset, men skoblock skulle jag köpt till oavsett.Håller med, riktigt snygga. Sjukt bra pris, och ännu bättre om skoblocken ingick i det priset
Tackar big man! Kan nästan sträcka mig så långt att säga att dessa kan vara mina skönaste. Även i jämförde med UB och diverse Asics. Fick dem för en spottstyver dessutom.Vad skådar mitt norra öga! Ett par Grid 8000!
Långt ifrån Sveriges vanligaste sneaker om jag uttrycker mig blygsamt.
Din goda smak klär dig!
J
Jag mins att jag var så arg när jag var liten eftersom jag bara fick Saucouny som pappa köpt på järnhandeln medan alla andra barn hade Nike Air, nu inser man ju att det var jag som var stenhård och pappa som var kung!Genuint glad dessutom! Älskar skiten!
J
Grid-skorna är förbannat sköna! Kommer på mig själv att tänka på det varje gång jag drar på mig nån variant på fötterna.Tackar big man! Kan nästan sträcka mig så långt att säga att dessa kan vara mina skönaste. Även i jämförde med UB och diverse Asics. Fick dem för en spottstyver dessutom.
Fanns en anledning till att man var tvungen att vända sig till järnhandeln för att kunna köpa ett par Saucony! Kan känna att det borde va så fortfarande.. Sneakersnstuff känns inte så järnhårt!Jag mins att jag var så arg när jag var liten eftersom jag bara fick Saucouny som pappa köpt på järnhandeln medan alla andra barn hade Nike Air, nu inser man ju att det var jag som var stenhård och pappa som var kung!
Beställde jag rätt färg?
Har velat fram och tillbaka och frågar jag min fru så får jag bara den där konstiga blicken..
Var inne på dessa först, men dom är fan tråkigare. Mer praktiskta, men jag har andra som är praktiska om det krävs sas.
J
De gröna är mer höstiga men tycker du gjorde rätt val i o m de blåaBeställde jag rätt färg?
Har velat fram och tillbaka och frågar jag min fru så får jag bara den där konstiga blicken..
Var inne på dessa först, men dom är fan tråkigare. Mer praktiskta, men jag har andra som är praktiska om det krävs sas.
J
Larv.Jag har 4 par nya Yeezys i kartong hemma. Bara bränna el?
”Space Fight” är lite röriga för min smak, men modellen är sjukt bekväm. Saucony släppte en ”Food fight” för ganska precis ett år sen. Det var en blandning av deras food-modeller som kommit innan. Det här är nåt liknande.Verkar finnas mkt saucony-fans i tråden vad tycker ni om dessa?