Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser onekligen ut som den modellen, stort tack för hjälpen!
Adidas very spezial primeknit, nu ca 6år gamla, jäkla trevlig sko! Primeknit när den är som bäst
![]()
Skoputsare DeluxSex år?? Ser ohyggligt fräscha ut för att vara så pass gamla! Jag är värdelös på att hålla mina i bra trim, men med senast tillskottet ska jag försöka anstränga mig..
![]()
Jag skickade mina i retur, sjukt tighta trots halvstrlk upp. Behöll hu nmd som är tighta också men snygga.. Svårt.Nytvättade
Beställde ett par Ultraboost 4.0 DNA är dom relativt lika NMD i storlek?
Läste som kan va små i storlek i efterhand
![]()
![]()
Ok gick på samma storlek som mina NMD men dom sitter fint.Jag skickade mina i retur, sjukt tighta trots halvstrlk upp. Behöll hu nmd som är tighta också men snygga.. Svårt.
Snyggt jobbatFick ett par Superstar 80s som jag såg potentialen i. Vissa detaljer, förutom det mest uppenbara såsom sulan mm, avslöjar om ett par skor är använda mkt.
Smuts är nåt som inte avslöjar ngt om hur lång livstid som finns kvar. Det är inga större problem att skita ner ett par överprissatta Balenciaga för tio lappar på en kvart.
Dom flesta hade nog tagit ett steg tillbaka när dessa ska synas.
![]()
![]()
Själv såg jag ett par svinbra Superstar 80s som är roligare än Superstar 1 och 2. Vintage-sula och framförallt helläder gör det hela enklare att få schysst med rätt metod och vapen!
![]()
Efter en tvätt och lite kärlek så blev dom skitbra! Tog en ”on feet” bild för rätt känsla.
![]()
Finns dom som inte har det lika väl förspänt. Lämnar gladeligen över dessa med vetskapen om att nån blir lite lyckligare!
J
Grymt.adidas x Gucci Gazelle
![]()
Svårt jävla svala!adidas x Gucci Gazelle
![]()
Jag tycker ultraboost blir mycket skönare när de blivit ingångna så ja de kommer töja sig.Fick hem Ultraboost 4 DNA gick på samma storlek som mina NMD o dom sitter bra.
Gick på svarta denna gång även om jag trivs bäst med vita,hösten närmar sig
Hålet där man stoppar ner foten är dock lite tight har för mig det va så på NMD med och kanske töjer sig lite
![]()
Bild på 2 år gamla NMD nytvättade
![]()
![]()
Tripple white adidas Gazelle är vårdpersonalens favorit så du är i gott sällskap!Älskar fan dessa!
![]()
Men vad är våra, de inlagdas, favorit?Tripple white adidas Gazelle är vårdpersonalens favorit så du är i gott sällskap!
Nä då, förstår att du gillar dom. Sköna och stilrena. Själv är så jävla less på adidas just nu så inga nya kommer innanför dörren.
![]()
Tre av mina fyra Gazeller.
J
Jag tror att det för att adidas gör det så jävla lätt för sig. Dom behöver inte anstränga sig för att dom vet att dom säljer ändå. Kan väl iofs va en avundsvärd sits, men det gör dom fett ointressanta.Men vad är våra, de inlagdas, favorit?
Coola dina!
Varför är du less på Adidas just nu?