Samba,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SugenNu så!
Saucony Shadow 6000 ’Kintsugi’ in da house!
![]()
![]()
Kan va årets bästa släpp vi ser. Har svårt att se att några andra kommer att slå dom här!
Har noterat att SNS har släppt en smygbild på deras samarbete med Saucony som kommer lite senare i höst. Ser lovande ut!
![]()
Fick höra om dom här från en av mina källor redan i våras, men det här är första bilden jag ser. Känns som att jag måste köpa dom också. Kommer att gräma ihjäl mig annars.
J
Snygga, dom har jag helt missat. Jag trodde jag gick igenom alla adidas skor häromdan..HJÄLP!!! Hittelön till den som löser dessa skor åt mig i 43 1/3!!! Kört bil hela dagen å missade detta släpp å dessa skor MÅSTE jag ha!!
EDIT: någon som handlat på footshop.eu? De hade ett par kvar i min storlek så slog till...
![]()
Storlek?Svinfräna men för tajta tyvärr :/![]()
TTS skulle jag säga. Kör på 990 om du vill ha premium annars är 574 eller 997 mycket skor för pengarna.Om man ska köpa ett par NB, vilka ska man välja? Hur är dom i storlek?
Tycker att det är rätt olika beroende på modell. Halv storlek mindre på allt jag har testat som inte är made in England. Annars TTS.Om man ska köpa ett par NB, vilka ska man välja? Hur är dom i storlek?