Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Air Presto tech pack fylls på i helgen hos caliroots? Också en fulsnygg sneaker jag kan tänka mig, vet inte när jag skulle använda de dock. Får vänta till löning då man redan handlat upp sko-budgeten.
Deras collab med diemme var inte heller fyskam.
Ehh.. Winter is coming. Diemme gör både kängor & sneakers.Eh...den undre pjäxan var banne mig en STOR sneaker...
Tycker fan att kängan är riktigt tråkigt för att vara Diemme x C Store colab...Air Presto tech pack fylls på i helgen hos caliroots? Också en fulsnygg sneaker jag kan tänka mig, vet inte när jag skulle använda de dock. Får vänta till löning då man redan handlat upp sko-budgeten.
Glömde saint laurent kom jag på nu.Har redan Zanotti!
Det som fattas i high end segmentet är Loub, Givenchy, Balenciaga, Buscemi och Balmain tror jag
Gillar inte dom längre...Glömde saint laurent kom jag på nu.
Hur lyckas man deformera öppningen så mycket?
Två par billiga varianter till.
Jag har två par. Bygger på Reebok NPC, ruggigt sköna.Rockade runt i dessa när jag var yngre, Ice Cream, by Pharell & Nigo.
Ah, minnen...
Ligger hemma, undanstoppade
Yep, Reebok, riktigt skönaJag har två par. Bygger på Reebok NPC, ruggigt sköna.
Prestos är grymma! Har ett par svarta som jag ofta har som jobbskor. Blev glad när de tog upp den linjen igen, en av Nikes bästa linjer. Grymma sommarsneakers.Air Presto tech pack fylls på i helgen hos caliroots? Också en fulsnygg sneaker jag kan tänka mig, vet inte när jag skulle använda de dock. Får vänta till löning då man redan handlat upp sko-budgeten.
Har ett par Adidas x Jeremy Scott tofflor med vingar, grymt coola!Ingen som vågar gå all our lite för mycket för min smak
Asterix någon?Ingen som vågar gå all our lite för mycket för min smak
Man har en stuga på tomten och är alldeles för lat för att ta på sig skorna ordentligt när man springer mellan stugan och huset dagligen. Äh skor är ändå till för att slitas och slängasHur lyckas man deformera öppningen så mycket?
Ja vem skulle palla krångla med det flera gånger om dagen Du får köra på det heta svensson modet annars och införskaffa ett par sådana härMan har en stuga på tomten och är alldeles för lat för att ta på sig skorna ordentligt när man springer mellan stugan och huset dagligen. Äh skor är ändå till för att slitas och slängas
Har två par tofflor som brukar användas flitigt. Dessvärre har jag en flickvän som brukar sno dom eller en mamma och syster som går ut och röker med dom. Skor är ändå beaters.Ja vem skulle palla krångla med det flera gånger om dagen Du får köra på det heta svensson modet annars och införskaffa ett par sådana här
Så kan man göra om man inte köper " high end" eller köper från begränsade släpp!Ett tips om man inte vill ha "dussin"skor är att titta på Nike SB. Både jag och tjejen köpt i en gammal kompis skateboardaffär och med den lilla upplagan är det inte många som du lär springa på med samma skor. Dessa köpte jag. Första SB med free-sula.
Ja det är sällan man får ha något ifred när man lämnar singellivet bakom sig Det är klart det är så för skor är ju till för att användas om något och kan säga att jag har ett par riktiga beaters som ser ut som att de har gått igenom världskrigHar två par tofflor som brukar användas flitigt. Dessvärre har jag en flickvän som brukar sno dom eller en mamma och syster som går ut och röker med dom. Skor är ändå beaters.
Säker på att de gamla då de ser helt oanvända utHittade mina gamla AF1or i källaren som jag glömt bort totalt.
Säker på att de gamla då de ser helt oanvända ut
Då snackar vi välbevarade Jävligt snygga är de också!Tror jag använt Koreaskorna ett par gånger för 9 år sedan, annars oanvända