the quiet man
Guld
https://www.google.se/search?q=adid...jOPO6IPIAhVFBywKHc9ZCts#imgrc=RVW1I1GYSE3ooM:
Måste ha, finns fan inte, hjälp!!!!
Måste ha, finns fan inte, hjälp!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpte mina första Air Max 2013 i New York för att ha något i promenera i och det var mitt bästa köp den sommaren. Gick 8 mil på 5 dagar och blev knappt trött i fötterna.Ni som har air max skorna hur upplever ni dom att gå i en hel dag?
Black army?Du skulle ha skickat tillbaka!
Har också dessa Hamburgs! Favoriter tillsammans med OG.
Nån som har testat dessa?
Bara duBara jag?
De där var ju riktigt fräscha Vart finns de att köpa och vad ligger de på i pris?Flux börjar komma i div vintermodeller. Rätt rejäla & stabila verkar det som.
Caliroots verkar ha en modell för 999 och footish har några mellan 999-1399kr. Just de på bilden går för 1399kr.De där var ju riktigt fräscha Vart finns de att köpa och vad ligger de på i pris?
Det där skulle nog vara en rätt fet vintersko!Flux börjar komma i div vintermodeller. Rätt rejäla & stabila verkar det som.
Faktiskt. Jag gillar den.Det där skulle nog vara en rätt fet vintersko!
Blir nog att klippa ett par när kylan kommer!Faktiskt. Jag gillar den.
Grymma GL3, hade jag gärna köpt. Hur pass omöjligt kommer det vara att få fatt i ett par? Kommer alla ryka vid butikssläpp?Fan va habegäret är stort på Bait x Asics Gel Lyte III "Nightmare"!
Synd bara att skobudgeten inte har utrymme för dessa två...
Och att det typ kommer att vara omöjligt att få tag på ett par
Så vitt jag vet så släpps dom bara i Baits butiker... Dom hade dock en raffle där man fick möjligheten att köpa ett par online om man vann!Grymma GL3, hade jag gärna köpt. Hur pass omöjligt kommer det vara att få fatt i ett par? Kommer alla ryka vid butikssläpp?
Vad synd... Gillar i princip bara de modeller där flärpen på sidan inte är vit, och är nästan bara så på dessa limiterade.Så vitt jag vet så släpps dom bara i Baits butiker... Dom hade dock en raffle där man fick möjligheten att köpa ett par online om man vann!
Och jag har väldigt svårt att tro att skorna inte tar slut i butik...
Vilken flärp menar du?Vad synd... Gillar i princip bara de modeller där flärpen på sidan inte är vit, och är nästan bara så på dessa limiterade.
Hoppas du blir nöjd och ta hand om de
Flärp var nog fel ord.. Men den hårda del på sidan som går upp ovan sulan. Är oftast vit, men på denna är den svart.Vilken flärp menar du?
Edit: Den nere vid sulan?
Antog att det var den du tänkte påFlärp var nog fel ord.. Men den hårda del på sidan som går upp ovan sulan. Är oftast vit, men på denna är den svart.