• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Man känner sig lätt töntig när man hoppar över varenda liten blöt fläck på vägen... haha
IMG_20160301_182158.jpg

Vanliga sneakers? Nu har du nog svurit i sneakers-kyrkan.

Skulle inte bada med en lange på läderband även om den tål vatten ;)

Frågan kvarstår, tål de inte fukt? Det var ingen militär hinderbana det var frågan om utan blöta fläckar på gatan. Det spelar ingen roll hur exklusiva eller dyra de är, sneakers är ett bruksplagg som ska användas.

Annars fungerar det säkert att plasta in skorna i gladpack när man går hemifrån ;)

Frågan kvarstår, tål de inte fukt? Det var ingen militär hinderbana det var frågan om utan blöta fläckar på gatan. Det spelar ingen roll hur exklusiva eller dyra de är, sneakers är ett bruksplagg som ska användas.

Annars fungerar det säkert att plasta in skorna i gladpack när man går hemifrån ;)

Kan säga att jag tillhör minoriteten som faktiskt använder skorna, speciellt såhär tidigt (i Sverige & utan soleprotector och allt som finns)
Håller helt med dig; bruksplagg ska användas och det gör jag! Skorna är ju i tyg så för att svara på din fråga: Nej, inte så praktiska att ha i blöta klimat, men tål fukt gör dom säkert.

Snälla någon, det är ett par sneakers som man kan få tag i om man gör sin hemläxa eller om man är villig att pynta lite extra.. Hypen är obefogad.

Jämföra Yeezys med en lange. Haha.

Köpte mina hos Paul & Friends efter att ha gjort min läxa ;) Säga att hypen är obefogad kan jag väl inte helt hålla med om, för vissa är det oförståligt för andra inte. Klockbranschen funkar ju på exakt samma sätt.

Haha inte jämförde principen inte produkten.

Kan säga att jag tillhör minoriteten som faktiskt använder skorna, speciellt såhär tidigt (i Sverige & utan soleprotector och allt som finns)
Håller helt med dig; bruksplagg ska användas och det gör jag! Skorna är ju i tyg så för att svara på din fråga: Nej, inte så praktiska att ha i blöta klimat, men tål fukt gör dom säkert.
Då är vi två! Har använt mina i strax över en månad nu utan att spraya dom eller så :)
Skillnaden mellan oss är att jag inte hoppar över pölarna ;)

Tillbaka
Topp