Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt, men hur tusan har du skosnörena?Man känner sig lätt töntig när man hoppar över varenda liten blöt fläck på vägen... haha
![]()
SemiCamo
http://m.sneakersnstuff.com/sv/product/22083/puma-ignite-camo-x-sns
Beställde själv ett par i torsdags! Var väl 10-12 år sedan jag sporta ett par Puma!![]()
Snyggt, men hur tusan har du skosnörena?![]()
Haha, kommer inte att händaTacktack! Gäller att hitta sin egna stilVill inte se någon copy-cat på snörningen nu!
![]()
De vita var riktigt läckra!Förra veckans inköp, förberedelser för sommaren är igång
![]()
De vita var riktigt läckra!
Andra paret, not my cup of tea.
Typ alla sådana jezy som dyker upp i mitt instagramflöde eller lite här och var på nätet har ju den knuten?Tacktack! Gäller att hitta sin egna stilVill inte se någon copy-cat på snörningen nu!
![]()
Man känner sig lätt töntig när man hoppar över varenda liten blöt fläck på vägen... haha
![]()
Vanliga sneakers? Nu har du nog svurit i sneakers-kyrkan.Varför hoppar du över blöta fläckar när du har vanliga sneakers på dig? Tål de inte fukt?
Varför hoppar du över blöta fläckar när du har vanliga sneakers på dig? Tål de inte fukt?
Vanliga sneakers? Nu har du nog svurit i sneakers-kyrkan.
Skulle inte bada med en lange på läderband även om den tål vatten![]()
Snälla någon, det är ett par sneakers som man kan få tag i om man gör sin hemläxa eller om man är villig att pynta lite extra.. Hypen är obefogad.Vanliga sneakers? Nu har du nog svurit i sneakers-kyrkan.
Jämföra Yeezys med en lange. Haha.Skulle inte bada med en lange på läderband även om den tål vatten![]()
Är det tofflor eller? Alltså glida runt i inomhus? Tofflor är alltid fulaSugen på att knipa ett par, men inte bestämt mig om dom ser mest sköna ut eller mest fula...
![]()
Vet faktiskt inte riktigt hur man ska klassificera domÄr det tofflor eller? Alltså glida runt i inomhus? Tofflor är alltid fula![]()
Frågan kvarstår, tål de inte fukt? Det var ingen militär hinderbana det var frågan om utan blöta fläckar på gatan. Det spelar ingen roll hur exklusiva eller dyra de är, sneakers är ett bruksplagg som ska användas.
Annars fungerar det säkert att plasta in skorna i gladpack när man går hemifrån![]()
Snälla någon, det är ett par sneakers som man kan få tag i om man gör sin hemläxa eller om man är villig att pynta lite extra.. Hypen är obefogad.
Jämföra Yeezys med en lange. Haha.
Då är vi två! Har använt mina i strax över en månad nu utan att spraya dom eller såKan säga att jag tillhör minoriteten som faktiskt använder skorna, speciellt såhär tidigt (i Sverige & utan soleprotector och allt som finns)
Håller helt med dig; bruksplagg ska användas och det gör jag! Skorna är ju i tyg så för att svara på din fråga: Nej, inte så praktiska att ha i blöta klimat, men tål fukt gör dom säkert.
Feta är bara förnamnetSläpps imorgon, fet.
![]()
Kan man klippa dom online nånstans?Släpps imorgon, fet.
![]()
Kan man klippa dom online nånstans?
SneakersNStuffKan man klippa dom online nånstans?