• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Vad säger ni om avis gel lyte v? Riktigt fina, lite mörkare färger.

premium_full.jpg

Vafan ge mig lite stöd i mitt krig mot eleverna, det tär på självförtroende att få höra "What are those?" varje dag, ungjävlar! :(

Vans är ju riktiga stilrena klassiker (nej jag använder inte de schackrutiga, dom är hemska).
Det här är ju hur fresh som helst!

FullSizeRender.jpg
Vans må vara rätt sköna, men att dom är snygga kan jag inte hålla med om...
Ser ut som dom där små vita skorna som alla orroz använder på sommaren :bag:

Edit: dom här
2517570.jpg

Vafan ge mig lite stöd i mitt krig mot eleverna, det tär på självförtroende att få höra "What are those?" varje dag, ungjävlar! :(

Vans är ju riktiga stilrena klassiker (nej jag använder inte de schackrutiga, dom är hemska).

FullSizeRender.jpg
Klart jag vill ge dig stöd alltså va men du vet va fan är det där lixom? Dem där tygbitarna gör nada för mig haha trodde aldrig jag skulle säga detta men jag tar dina elevers parti i denna omgång (oroa dig dock inte, i kriget mot dina elever backar jag dig till 100% om du så virar in fossingarna i tidningspapper)!

Vans må vara rätt sköna, men att dom är snygga kan jag inte hålla med om...
Ser ut som dom där små vita skorna som alla orroz använder på sommaren :bag:

Edit: dom här
2517570.jpg
Klart jag vill ge dig stöd alltså va men du vet va fan är det där lixom? Dem där tygbitarna gör nada för mig haha trodde aldrig jag skulle säga detta men jag tar dina elevers parti i denna omgång (oroa dig dock inte, i kriget mot dina elever backar jag dig till 100% om du så virar in fossingarna i tidningspapper)!

Ähh vafan ni två är ju stenhårda, orrozkopplingen gick rakt in i hjärtat!
Ska omvända er båda två, ska bara posta bilder när jag har Vans. ;)

FullSizeRender.jpg
Jag backar dig! Blåa Vans och en bräda är the shit.

Ytterligare ett par oldschool från usa anlände, aningen annan färg!
image.jpeg

Sneakergurus jag behöver hjälp! Ska beställa Adidas court vantage men är osäker på om jag ska ta min vanliga storlek 6.5 eller den jag har i stan Smith vilket är 7. Är alla Adidas lika i storlekarna eller bara SS son är något mindre?

Mina Roshe Run har efter ett år gått sönder vid stortån på båda skorna, du har inte upplevt detta?
Nepp, inte på något av alla paren jag har.
Har du kanske en för liten storlek som gör att tån skaver mot tyget så att det till slut blir hål? Har sett flera med Roshe som sitter så tight så att tårna håller på att trycka sig ut.

Tillbaka
Topp