• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Nepp, inte på något av alla paren jag har.
Har du kanske en för liten storlek som gör att tån skaver mot tyget så att det till slut blir hål? Har sett flera med Roshe som sitter så tight så att tårna håller på att trycka sig ut.
Kan vara så, får köpa en större storlek nästa gång. Har även uppfattat att skorna fått någon slags förstärkning där fram.

Kan vara så, får köpa en större storlek nästa gång. Har även uppfattat att skorna fått någon slags förstärkning där fram.

Vissa fleecemodeller har en sådan kappa som du pratar om, vet dock inte om det är någon sorts förstärkning. Har inte sett att tex mesh eller flyknit modellerna av Roshe har en sådan kappa.

För visst är det såhär du menar?

grey%252525252Btech%252525252Bfleece%252525252BRoshe%252525252BRun.jpg

Då var dessa beställda, ingen sommatsko kanske men tycker jag behöver en svart för vår/höst.
11-03-2016_adidas_courtvantage_coreblack_white_tc_1.jpg

Nästa blir vita från No Label!

Känna lite udda att köpa massa sneakers och jeans istället för de vanliga lädersula de och uddabyxor :)

Vissa fleecemodeller har en sådan kappa som du pratar om, vet dock inte om det är någon sorts förstärkning. Har inte sett att tex mesh eller flyknit modellerna av Roshe har en sådan kappa.

För visst är det såhär du menar?

grey%252525252Btech%252525252Bfleece%252525252BRoshe%252525252BRun.jpg
Jaha, nej, jag läste att de hade gjort något vid tårna för att förhindra/-minska massa vatten att komma in när det regnar

Efter lite prat med @christian-h och ha fått den här bilden skickad till mig så slog jag till på ett par likadana under gårdagens rea på caliroots.
image.jpeg

Lyckades även klippa de här i storlek 41 1/3 från adidas hemsida. Pengar har dragits men inte fått någon mejlbekräftelse.
Visade sig sedan efter all hast att det visst var dammodell så får se om de behålls eller blir för trånga.
image.jpeg

Efter lite prat med @christian-h och ha fått den här bilden skickad till mig så slog jag till på ett par likadana under gårdagens rea på caliroots.
image.jpeg

Lyckades även klippa de här i storlek 41 1/3 från adidas hemsida. Pengar har dragits men inte fått någon mejlbekräftelse.
Visade sig sedan efter all hast att det visst var dammodell så får se om de behålls eller blir för trånga.
image.jpeg
ASICSEN är tunga!

image.jpeg

image.jpeg
Snyggt!:)

image.jpeg

image.jpeg
Asicsen mkt bra

Tillbaka
Topp