Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Funderar på att köpa ett par nike roshe one men blir lite tveksam när man läser kommentarerna till produkten hos nike.com. Väldigt många skriver att de går sönder enkelt så man blir lite tveksam. Vad är eran erfarenhet från ni som har ett par?
Köper du ett par i rätt storlek, och inte för små som många gör, så är det en rikligt härlig sko!Funderar på att köpa ett par nike roshe one men blir lite tveksam när man läser kommentarerna till produkten hos nike.com. Väldigt många skriver att de går sönder enkelt så man blir lite tveksam. Vad är eran erfarenhet från ni som har ett par?
Funderar på att köpa ett par nike roshe one men blir lite tveksam när man läser kommentarerna till produkten hos nike.com. Väldigt många skriver att de går sönder enkelt så man blir lite tveksam. Vad är eran erfarenhet från ni som har ett par?
Jason Markks eller Crep ska du köra!vad ska man använda för skydd till sina sneakers? Finns det någon slags spray eller vad gör man? tex den vita sulkanten som ofta är just vit på alla sneakers som alltid blir smutsig...
Grymt, tack! Beställde crep cleaning kit och sprayJason Markks eller Crep ska du köra!
Broooor, ingen i orten viker upp sina byxor. Det lämnar vi till incestkrullfrillorna och hippstersNeeej låga strumpor såklart, inte tillräckligt uppvikta byxor dock för såååå varmt var det inte ute idag.
Förövrigt är tubsockor ett måste i orten, helst Nike!![]()
Broooor, ingen i orten viker upp sina byxor. Det lämnar vi till incestkrullfrillorna och hippsters![]()
![]()
Bild lånad från nätet
![]()
Finns dessa att köpa någonstans än? Finns bara vita på Adidas.se
Aha, gråa är dem kanskeNae de blåa har inte släppts än, de som finns nu är gråa, har ett par 44or över som ska säljas då jag behövde en storlek större och kör 44 2/3 nu...
Aha, gråa är dem kansketyckte dem såg vita ut!
De blåa ser riktigt fräscha ut! hur känns dem på fötterna? ser riktigt sköna ut dessutom!
Fick hem mina CourtVantage nyss.
Mitt första par Adidas och jag är riktigt nöjd måste jag säga
![]()
Cleana!New Balance![]()
![]()
safesida? någon som handlat där förut?Vet inte om det är en restock eller om det bara finns kvar, men här har ni lite NMD
https://m.jdsports.se/product/adidas-originals-nmd-runner/199968/
Dom är safe! Dom har butik i MoSsafesida? någon som handlat där förut?
Tack. Klickade hem ett par blå!Dom är safe! Dom har butik i MoS
Hittar ni dom via datorn eller endast på mobilofonen ? Om ni har länk till webben bifoga gärnaTack. Klickade hem ett par blå!![]()
Jag kom inte in via länken. Gick in på hemsidan och sökte sedan efter Nmd på hemsidan. Finns blåa och svarta, eller fanns åtminstone senast jag kolladeHittar ni dom via datorn eller endast på mobilofonen ? Om ni har länk till webben bifoga gärna![]()
Snyggt!Jag kom inte in via länken. Gick in på hemsidan och sökte sedan efter Nmd på hemsidan. Finns blåa och svarta, eller fanns åtminstone senast jag kollade![]()