• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Vad var det för hemsida man kunde använda sig av för att jämföra skostorlekar? @WBergdahl?
Har 41 i allt men tex ultra boost måste jag gå upp en storlek, hur var roshes @almeyero? Är det TTS?
Samt Huaraches, någon som har? Tror jag måste upp minst en storlek i de också, rätt tighta om jag minns rätt.. @sjstrm du hade väl ett par?

Vad var det för hemsida man kunde använda sig av för att jämföra skostorlekar? @WBergdahl?
Har 41 i allt men tex ultra boost måste jag gå upp en storlek, hur var roshes @almeyero? Är det TTS?
Samt Huaraches, någon som har? Tror jag måste upp minst en storlek i de också, rätt tighta om jag minns rätt.. @sjstrm du hade väl ett par?

Finns en app som heter "fittingroom", har för mig att det är @WBergdahl som tipsat om den tidigare.

Roshes är TTS, iallafall meshvarianten. Har hört att Roshe Flyknit är lite stora i storleken.

Ny färg i presto är feta som fan..
13241409_10154085677367457_5515196361618389670_n.jpg

Är det någon som har Common Projects storlekar i cm? Jag har googlat utan svar. Det kanske står i skon om någon har en. 27 cm är storleken som jag letar efter.o_O

Vet du vad skillnaden är på dina & dom som jag har? Jag kan fan inte hitta dom någonstans & jag är tvärnöjd med skon till träning. Skulle vilja ha ett par till utomhusträning också.
asics-gel-kayano-evo---all-black-4.jpg

Skillnaden verkar vara att dina är en annan variant av samma sko. Asics gel kayano evo "winter tech pack" heter den.

Mao högst troligt slut överallt och ersatt med dom jag nyss köpte.

NK har också. Iaf. i STHLM.
Kanske ska in på stan imorgon och kan kolla NK då vad det är för storlekar ;)
Snyggt, tack!:)
Skillnaden verkar vara att dina är en annan variant av samma sko. Asics gel kayano evo "winter tech pack" heter den.

Mao högst troligt slut överallt och ersatt med dom jag nyss köpte.
Ah, okej. Då är jag med på noterna. Tack så mycket.:)

Tillbaka
Topp