QuadzillaTrampade sönder så klippte av. Skitkvalité på zara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
QuadzillaTrampade sönder så klippte av. Skitkvalité på zara
Vad var det för hemsida man kunde använda sig av för att jämföra skostorlekar? @WBergdahl?
Har 41 i allt men tex ultra boost måste jag gå upp en storlek, hur var roshes @almeyero? Är det TTS?
Samt Huaraches, någon som har? Tror jag måste upp minst en storlek i de också, rätt tighta om jag minns rätt.. @sjstrm du hade väl ett par?
Vad var det för hemsida man kunde använda sig av för att jämföra skostorlekar? @WBergdahl?
Har 41 i allt men tex ultra boost måste jag gå upp en storlek, hur var roshes @almeyero? Är det TTS?
Samt Huaraches, någon som har? Tror jag måste upp minst en storlek i de också, rätt tighta om jag minns rätt.. @sjstrm du hade väl ett par?
Strålande, tack. Blir helsvarta.Roshes är TTS, iallafall meshvarianten. Har hört att Roshe Flyknit är lite stora i storleken.
Strålande, tack. Blir helsvarta.![]()
Jag skulle säga att dom är lika i storkarna. Kör samma i GR som i GL3Nån med koll på storlek och passform på Asics Gel Respector jämfört Gel-Lyte III?
@WBergdahl kanske?
Vilka GR har du? Hur gillar du dem jämfört med GL3? Skulle vilja ha lite mer stabilitet än GL3, och fått för mig GR är stabilare med extra hälkappa?Jag skulle säga att dom är lika i storkarna. Kör samma i GR som i GL3
Dom tar upp till två veckor på sig för returer, så antar att byten är ungefär samma...Någon som har erfarenhet av byten från caliroots?
Skickade tillbaka ett paket för byte i måndags och inte hört ett ljud från dem än..
Hade dom på bilden nedanför. Föredrar GL3, alla dagar i veckan! GR kan mycket väl vara lite stabilare än GL3, men inget jag tänkt på tidigare...Vilka GR har du? Hur gillar du dem jämfört med GL3? Skulle vilja ha lite mer stabilitet än GL3, och fått för mig GR är stabilare med extra hälkappa?
Är det någon som har Common Projects storlekar i cm? Jag har googlat utan svar. Det kanske står i skon om någon har en. 27 cm är storleken som jag letar efter.![]()
Jag har kollat där, men tror tyvärr att det är fel & en "standardskala" som man hänvisas till. Den säger att Buttero är 27 cm i storlek 42, när den egentligen är 27 cm i storlek 41.Står t.ex. här:
http://www.opumo.com/us/common-projects-white-original-achilles-low-sneakers.html
27 cm är UK 8.
Dödsfeta, nu blev jag sugen!Slam Jam x Asics Gel-Lyte III
Droppar den 21a maj hos SNS, är rätt taggad på att köpa!
![]()
Jag har kollat där, men tror tyvärr att det är fel & en "standardskala" som man hänvisas till. Den säger att Buttero är 27 cm i storlek 42, när den egentligen är 27 cm i storlek 41.
Det verkar vara samma sak där. En standardskala & Common Project verkar vara kända för generösa storlekar... Samma sak som Buttero.Illa isf.! :/
Samma mått på deras egna sida: http://www.thecorner.com/system/sel...UAGE=en&COUNTRY=us&USERTYPE=1&ARTICLE_ID=2120
Det verkar vara samma sak där. En standardskala & Common Project verkar vara kända för generösa storlekar... Samma sak som Buttero.Tack för ditt engagemang.
Tack för ditt engagemang.
Tack!Värt att läsa:
http://www.styleforum.net/t/416940/common-projects-achilles-low-sizing-stretch-of-leather
Det handlar ju om SKOR goddamit!![]()
Vet du vad skillnaden är på dina & dom som jag har? Jag kan fan inte hitta dom någonstans & jag är tvärnöjd med skon till träning. Skulle vilja ha ett par till utomhusträning också.
Tack!Jag får fan ta mig till Stockholm i stället. Jag antar att man behöver ringa till Cali & lägga undan då? Eller om det blir Göteborg kom jag på. L2 har ju dosorna.
Kanske ska in på stan imorgon och kan kolla NK då vad det är för storlekarTack!Jag får fan ta mig till Stockholm i stället. Jag antar att man behöver ringa till Cali & lägga undan då? Eller om det blir Göteborg kom jag på. L2 har ju dosorna.
Vet du vad skillnaden är på dina & dom som jag har? Jag kan fan inte hitta dom någonstans & jag är tvärnöjd med skon till träning. Skulle vilja ha ett par till utomhusträning också.
![]()
NK har också. Iaf. i STHLM.
Snyggt, tack!Kanske ska in på stan imorgon och kan kolla NK då vad det är för storlekar![]()
Ah, okej. Då är jag med på noterna. Tack så mycket.Skillnaden verkar vara att dina är en annan variant av samma sko. Asics gel kayano evo "winter tech pack" heter den.
Mao högst troligt slut överallt och ersatt med dom jag nyss köpte.